Boyum 1.57 ve buna çok üzülüyorum cidden. Cidden kısa duruyorum ve 1.60 üstü kızları gördkçe kendime üzülüp ağlıyorum
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
8 ayŞöyle söyleyeyim ilk bakışta evet fiziksel güzellik önemlidir ve herkes hayatındaki var olan kadının ya da erkeğin ilk önce dış güzelliğine bakar daha sonra da ortak noktalarla buluşmak karakterinin güzel olması ve anlaşmaya bakar bu bir gerçektir ya bu konuda şunu diyemeyiz ya Yok arkadaş dış güzellik önemli değil hiçbir insan buna önem vermez diyemeyiz ama dış güzellik güzel olsa da belli bir zaman sonra karakter olarak anlaşmazlık söz konusu oluyorsa bu da büyük sıkıntı
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)8 ayAnlaşılırki zaten genelde böyle tipler bağımlılık şemasına sahip kadınlar erkeklerin onları çukurdan çıkarmalısın beklerler bir. prwns gelsin ve beni. kurtarsın aşırı mükemmeliyetciler yani
Jhon Gottman bu kadınlar hakında ailesinde giç. memnun edilememiş koruyucu ebevetinler ilw büyütülmüş kadınlar olduğunu söylüyor. Prenses erkekler kavramı çok popüler bunaralar ya kadınlar üzerinde inşa edilmiş bir kadın benliği gibi eksik aralar ve sürekli bir kurtarıcı ararlar.
Oyüzden böyle kızları ilk buluşmada anlıyorum.
Ve hatta direk buluşmada bilemem bile direk öğretileri dilerim üzgünüm bence fazla büyütmeyelim diyerek devam ederim.01 Yorumla
Soran8 ayNe anlatıyorsun
8 ayBoy için söylüyorum, Hayır önemli değildir, 3 5 cm boy uzunluğu ne farkettirirki ben 176 boyundayım 5 cm daha olsa 181 im yani 5 cm bana ne katabilirdiki. Diğer fiziksel özellik ise daha çok aşırı zayıf veya aşırı şişman değilsen bedenin genel oranları hatları uyumluysa güzelsin bu işin genel degerlendirmeside budur.
08 Yorumla
Soran8 ayBabam 1.75 bi arkadaşım 1.83 tü ve o kadar fark ediyor ki. Hele kızlarda bu fark daha çok belli. 1.65 kız olmak var uzun bacak. 1.57 olmak var. Kısa bacak. Herkes 1.65 ister doğruya doğru.
- 8 ay
Senin boy nedir
Soran8 aySence
- 8 ay
Pardon 1.57 imiş, okadar şey değil ayakkabı seciminle çeşitli saç şekliyle bu farkı minimuma indirirsin. Vücut hatlarinda Genel uyum iyi ise guzelsindir.
Soran8 ayYinede belli oluyor 1.65 olmak isterdim
- 8 ay
Düzenli olarak Yüzme, basket, voleybol, ya da alternatif vucut sporları yapacaksın faydasını görürsün mutlaka.
Soran8 ayErgen değilim ben boyum uzasın
- 8 ay
Peki
Boy sende harbi takıntı yapmış. Gerek yok bence birisi için bu kadar takıntılılığa, illa karşına çıkacaktır seni olduğu gibi kabullenen biri. Nasip, kısmet işleri bunlar. Emin ol ki çoğu erkek minyon tip seviyor. Üzme kendini bu kadar olmuyorsa sal kendi kariyerine odaklan.
04 Yorumla- 8 ay
Bazı insanlar öyle kapris yapıyor
Soran8 ayEvet cidden takıntı yaptım farkındayım ama elimde değil işte üzülüyorum
- 8 ay
Zamanında bende de bi ara vardı. Gerçekten hiç gerek yok böyle şeylere. boşu boşuna kendini üzüyorsun. Çalışıyorsan işine veya okuyorsan okumana bak. Minyon tip iyidir merak etme, seni olduğun gibi kabul eden illa biri çıkar. Ha belki senin istediğin kriterler etmeyebilir orası ayrı..
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
8 ay
Ah kıyamam sana! Ama şunu bil ki her boyun ayrı bir güzelliği var! O kadar tatlı bir boydasın ki, seni sevecek kişi bu özelliğini zaten kucaklayacak. Fiziksel özellikler bazen ilk izlenim için önemli görünebilir ama gerçek bağ, kalpten ve ruhtan gelir. Senin güzel enerjin ve sıcaklığın, insanlara ne kadar özel olduğunu gösterecek! 🌟💞
Boyunun seni üzmesine izin verme, çünkü önemli olan dış görünüş değil, içindeki ışıltı. Sen kendine güven duydukça çevrendeki insanlar da bunu hissedecek ve seni böylece sevecek. Kendine her zaman pozitif bak, olur mu? 💕 Peki, sence bir ilişkide içtenlik mi, yoksa fiziksel çekicilik mi daha önemli? Hadi biraz konuşalım! 🌈✨00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
9
Cevap
172Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 918 cevap paylaştı. Hayır. 4.5 yılımı verdiğim kadın 1.51'di. Boya posa takılan insanın aklı noksandır. Ayrıca kendiyle barışık değildir. Önemli olan ortak noktalar, iletişim ve anlayıştır azizim. Boş veriniz böyle şeyleri. Kendinizi seviniz, hayat kısa, böyle şeyleri takarak ömrünüzü harcamayın.
22 Yorumla
Soran8 ayGerçekten mi ama uzun kız çekiciliği diye bişi var
- 8 ay
Hayır. Zeki kız çekiciliği diye bir şey var.
- Aşk İlişkileri konusunda 914 cevap paylaştı.
8 ayElinde olmayan sebeplerden kendine hayatı sakın zindan etme bu uzulebilecegin bir şey mi evet ama eğer olaya böyle bakarsan eli ayağı ya da herhangi bir uzuvu olmayan birini düşün ya da duyma hatta görme engelli de olabilirdin bende yukarı değil aşağıya bakarak hayatının değerini bil karakter kişilik olarak kendini belirtir güler yüzlü sempatik ol emin ol kazanan taraftasin
00 Yorumla
8 ayAsla üzülmeyin. Fiziksel özelliklerden çok, kişiliğiniz ve davranışlarınız daha ön planda olsun. Boyu uzun olan ama ağzından küfür eksik olmayan, konuşmasını bilmeyen, kendisini geliştirmekten aciz olan ve yanlış kişilerle arkadaşlık yapan bir hanımefendi, hiçbir zaman çekici olamaz; ama boyu kısa olmasına rağmen konuşmasını bilen, duruşu olan, kendini geliştiren ve öğrenmeye açık bir hanımefendi o kadar asildir ki, çoğu insan gözlerini alamaz.
01 Yorumla- 8 ay
Çok güzel yorumlsmışsınız
Gizli Üye(25-29)8 ayBen hiçbir cinsiyete karşı bir çekim hissetmiyorum bu yüzden farklı olduğumuzu düşünerek bu soruyu " bir arkadaşı sevmek (tanışmak) için fenotip önemli mi?" Olarak farz edeceğim. Evet önemli çünkü kimse dışarıdan çekici gelmeyen birisiyle tanışmak istemez uğrasmaz.( Çekici kelimesini tüm anlamlarıyla kullandım )
00 Yorumla
8 ayÖnemli ama 1.57 bir kızın dert etmesi gereken bir boy değil. O boylarda birçok kızdan hoşlandığımı hatırlıyorum. Güzel giyiniyor ve bakımlıysan zaten erkeğin ilgisini çekersin. Bir kızın en son dert edeceği şeyi dert ediyorsun.
03 Yorumla
Soran8 ayİki kız düşün ikiside güzel biri 1.65 yapılı dolgun biri 1.57 minyon mağlum. Kimi seçersin tabi ki 1.65 ben bundan bahsediyorum
- 8 ay
O belli olmaz biz boya bakmıyoruz o konuda sen kız bakış açısıyla düşünüyorsun çünkü kızlar erkeğin boyunu önemser.
Soran8 ayDiyosuun
Gizli Üye(18-24)8 ayBence elbette önemli, karakter vs sevgiyi doğurur ama ilişkinin devam etmesi için cinsellik de şarttır seven sevdiğini arzular da ve bu fizikle doğru orantılı. Ha senin fiziğine gelecek olursak bence gayet güzel bi boy bi de balık etliysen ele avuca gelir
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10,1b cevap paylaştı.
8 ayE yani ruhlar aleminde yaşamıyoruz.
Her şey belki fizik değil ama önemli 1 etken. Her şey gözlerde başlar insanlar insanın dışı ilgisini cekmezse icide çekmez ama arada istisnalar oluyor tabi..
00 Yorumla
8 ayÇok takıntı etmişsin giy topuklu ayakkabını giyin çık normal boyun.
21 Yorumla
Soran8 ayTopuklu çıkarınca foss. Gerçeği bilmek acı verici bacak boyu var sonuçta belli oluyor her şey
- Aşk İlişkileri konusunda 417 cevap paylaştı.
8 ayDert ettiğin şeye bak 😒 kısa severler, kendileri de kısa zaten 🤣
21 Yorumla
Soran8 ayMerak
8 ayBoy kilosu önemli değil. Önemli olan karakteri gülüşü komikligi
Vee en önemlisi karşındakiyle hissetiğiyle hissetmektir.
Gülmek eğlenmek saklanbanlik duygulanmak gibi
00 Yorumla
8 ay157 fena bir boy değil ki, Türk erkeklerinin çoğunun boyu 175 ve altı, 170-175'e en iyi gidecek boylar da 155-160 arası. Üzülmene gerek yok, boyu 150-152 olanlar napsın?
00 Yorumla
8 ayBen de tam aksine 157 olmak isterdim ve eğer bir erkek seninle sadece fiziksel olarak ilgileniyorsa zaten sevmiyordur
06 Yorumla
Soran8 ayİlla bi erkek ilgilensin diye değil ben kendimi sevmek çekici hissetmek için hep uzun olmak istedim
- 8 ay
Boyunu sevmediğin için öyle düşünüyorsun ama senden sadece birkaç cm uzun olan biri olarak şunu söyleyebilirim ki boy hiçbir anlam ifade etmiyor. Boyu daha çok uzasın diye basketbol oynayan kuzenim şu an boyunun uzun olmasından şikayetçi. Bir seçim şansım olsa boyum 157-158 olsun isterdim. Sen olduğun gibi güzelsin ve kendini sevip çekici hissetmek için boyunun uzun olmasına gerek yok.
Soran8 ayTeşekkür ediyorum ama bu benim içimde hep ukte kalacak ve evet cidden boyumdan memnun deıilim bunun için kaç kere ağladım bilemezsin. Keşke bende biraz çabalasaydım da en azından 1.62 falan olsaydım diye çok hayıflanıyorum. O kadar şanslısın ki anlatamam
- 8 ay
Herkes elinde olmayanı istiyor insanın yapısında var bu. Boyundan memnun olmayabilirsin ama emin ol bu belki de sana en çok yakışan özelliğin o yüzden zor olsa bile lütfen bunun için üzülme
Soran8 ayTeşekkür ediyorum sende ne kadar şanslı olduğunu bil lütfen 🫶
- 8 ay
🫶🏻
Gizli Üye(30-35)8 ayEskiden 150 - 160 civarı kızlar bana çekici gelirken artık şimdi ise 170 ya da 175 kızlar tercihim olmaya başladı. Nedeni ise bizim sülalede kısa boylu birisi yok ve kısa boylu bir kızla evlenip DNA genetiklerini de bozmak istemiyorum.
02 Yorumla
Soran8 ay1.55 kıza aşık olda göreyim ben seni
Cevap sahibi8 ayAşık olmamak için elimden geleni yapacam. 🙂
- Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı.
8 ayBana zeka ışıltısı yayan cümle kur etkileniyorum
Dünya güzeli ol umursamıyorum.
Buna kanıtım Azra nın yanından geçtim tanımadım çocuklar haber verdi de öyle Azra olduğunu öğrendim
00 Yorumla Bence takılmamalısın böyle şeylere hem boyun ideal , hatta erkekler olarak 55-60 arası boyunda kızları çok tatlı buluyoruz. Fiziksellik en önemlilerinden tartışmaya kapalı bir şekilde hemde ama herşeyin farklı olanını sevenler var. Kimisi kısa boylu kimisi uzun , kimisi balık etli kimisi zayıf, vs. Bence Güzel olmak eşsiz olduğunun bilincinde olmaktır. Bu olduğunda O zaman şu cümle kulağına fısıldanır; "Hiçbir beden suretini ; nefisleri doyurmak için almamıştır."
01 Yorumla- 8 ay
Bende bu boy aralığını çok hoş buluyorum kucağa alıp sevmesi güzel oluyor
Zaten kızı severken onun fiziksel özelliklerini görüpte beğeniyorsun yani tabi her şey fiziksel özellik değil ama fiziksel özelliğine önem göstermiyorum diyen de yalan söylüyordur tanımadan önce kişinin içini bilemezsin ve dışardan sana güzel gözükmüştür ondan sonra tanıyıpta içini bilirsin yani sorunun cevabı bir bakıma önemli oluyor bence.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)8 ay157 kısa mı şaka mısın? Uzun kızları sevmiyorum ben asıl kadınsı gelmiyor. Hele senin kilon da yerindeyse öff inan bana direkt aşık olurum. Kadın dediğin zaten minyon olavak uzun falan ne öyle aman. Sen bunu takıyorsan sorun
018 Yorumla
Soran8 ayYa burada herkes öyle diyo dışarda 1.65 kızlara ağzının suyu akıyo afedersin. Kısayı kimse istemiyor stün gibi baçak varken kim napsın 1.57 yi
Cevap sahibi8 ayKanka ben uzun sevmiyorum ve kadınsı bulmuyorum ama balık etli olsun isterdim şahsen. Kim ne yapsın ne işte asıl boy çekici olan senin onlar seni kıskandın
Cevap sahibi8 ayKıskansın
Soran8 ayCiddi misin
Cevap sahibi8 ayYav yemin ederim
Cevap sahibi8 ayBalık etli ve minyon aşktır aşktır taparız
Soran8 ayVay be
Cevap sahibi8 ayKanka kilon kaç bu arada ayıptır sorması
Soran8 ayYok ya ne ayıbı istediğini sor 53 balık etli değilim söxjbj
Cevap sahibi8 ayAhh bee az kilo alsan bence var ya uff direkt ben evlenme teklifi ederim 😂
Soran8 ayYa hahah ama kilo yakışmıyo bana cidden
Cevap sahibi8 ayYa kanka hangi kıza yakışmaz mükemmel olursun. Söz spor da yaptırız sana mükemmel olursun. Hadi kalk gidiyoruz
Soran8 ayHahah tamam
Cevap sahibi8 ayKanki tanışalım mı şeyden çıksam
Cevap sahibi8 ayOlmaz mı kanks
Soran8 ayOlurrr
Cevap sahibi8 ayÇıktım ya o zaman 😂
Soran8 ayTammm
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Hiç üzülüp ağlama… Uzun olmakta bi işe yaramıyor…
11 Yorumla
Soran8 ayHep içimde heves olarak kalack bacak boyu önemli çok çekici
Aşk İlişkileri konusunda 343 cevap paylaştı. Şahsen benim için göz rengi öncelik fizik dediğin yapılır göz öyle değil
12 Yorumla
Soran8 ayLens diye bişi var
- Aşk İlişkileri konusunda 7,2b cevap paylaştı.
8 ayFiziksel özelliklerinden dolayı seninle birlikte olan olmaz olsun daha iyi.
06 Yorumla
Soran8 ayYinede etkisi var
- 8 ay
Biliyorum etkisi var.
Soran8 ayİşte üzücü
- 8 ay
Fakat denklik önemli.
Soran8 ayNe gibi
- 8 ay
Bir ömür birlikte geçecekse eşler bir birini anlayabilmeli 👍 eğitim ve hayata bakış açısı denk olmalı.
- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
8 ayBir kızı sevmem için fiziksel özellik önemli. Benim kız arkadaşım olacak kişi minyon olması lazım
04 Yorumla
Soran8 aySöxöböb ben erkek olsam uzun bacak isterdim kesin
- 8 ay
Neden ki?
Soran8 ayDaha çekici
- 8 ay
Uzun bpylu erkeklerin çoğu minyon tipli kadınlar seviyor bende uzun boylu olduğum için bende kısa seviyorum.
Gerçi ne kadar sevsem boş sevgilim olmuyor zaten
- Aşk İlişkileri konusunda 618 cevap paylaştı.
8 ayBence üzülme...
Dış Güzelliğine aldanıp evlenen sonra boşanmak için takla atan çok erkek var.
00 Yorumla Ha 1.57 ha 1.60 ne dert edıyorsun bi önemi yok fizigin
02 Yorumla
Soran8 ayVar çok fark ediyor
Sevince inan umrunda olmuyor o yüzden üzülecek birsey yok.
018 Yorumla
Soran8 aySevilmeyeceğimi hissediyorum
- 8 ay
Çok saçma düşünce oda piskolojiktir kendini değersiz hissetmen gerçekten boş benim kız arkadaşım normalde ideal zayifliktaydi şimdi baya kilo aldı ve ben kiloludan hoşlanmam normalde ama kızı tepeden tırnağa sevdim sevmiştim taki karekterinin beş para etmediğini anlayinca bitti insan sevdiği gibi direk soğuyabiliyormuş karekter önemli güven sadakat sevgi önemli boya takilmak kiloya takilmak o kadar boş ki gerećekten söylüyorum üzülmene ağlamana zerre değmez.
Soran8 ayTeşekkür ediyorum
Soran8 ayÇok sağol kimisi moralimi bozuyor bilmilorum bende kimsede sevmeyince artık kusuru kendimde arıyorum 😭
- 8 ay
Sende bir kusur olmadiğina eminim heleki o dediğin şeyle alakalı hiç değil lütfen ama lütfen kendinde arama bi kusur sen kendine bedenine böyle zulm edersen baskasi sana ne yapmaz isteditigin bu mu buysa eğer kaybedersin sakın aptalca şeyler yapıp doğallığini bozma kim ne derse desin boş konuşuyor.
Soran8 ayTeşekkür ediyorumm 😭 🫂
Soran8 ayNe bilim bizzat yaşamamış buna gerçekten inanmicam sanırım yaşamam lazım
Soran8 ayYok yok o anlamda demiyorum sadece beni sevmeyen olunca kusuru kendimde bulucam onu diyorum
Soran8 ayHahah keşke atabilsem
Soran8 ayFeys yok
Soran8 ayWp sadece o da olmaz yani
Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı. Kızlarda ortalama Aboubakar böyle. Boya niye bu kadar takıksınız
03 Yorumla
Soran8 ayİnsan heves ediyor
Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. Hayır değil, kafam uyuşsun, anlaşma sağlansın, güven verilsin, isterse dünyanın en çirkini olsun, o beni sevsin, ben ona canımı vereyim
03 Yorumla- 8 ay
Evet öyle yeterki karşılıklı sevgi ve saygı
- 8 ay
En doğrusunu bu zaten
- Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı.
8 ayÖnemi yok benim için karakterli olsun güzel huylu olsun ahlaklı olsun fiziksel özellik boy kilo pek önemli değil
00 Yorumla Niye ya bence gayet tatlı hem de mesela 1.70 olan birisi için güzel bir seçenek
02 Yorumla
Soran8 ayBabamdan kısa erkek istemiyorum niyeyse ama aşık olursam evet bende boya bakmam
8 ayÖnemli fizik Tabikide ama boydan ziyade oran orantın uzun olup orantısız olmak daha kötü ve yüz güzelliği daha önemli
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 399 cevap paylaştı. O kadarda önemli değil heleki boy hiç önemli değil 3-5 cm nin hesabını yapma sende rahat ol sal kendini
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 13,1b cevap paylaştı. Takıldığın şeye bir erkek gözüyle baksan çok yersiz olduğunu o kadar kolay anlarsın ki
02 Yorumla
Soran8 ayErkek olmadığım için bakamıyorum
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Tanrı seni böyle yarattı sen kendini seversen ve seni böyle seven saygı duyan insanlar ile muhattap olursan mutlu olursun
00 YorumlaFiziği önemli ama boyunun uzunluğu kısalığı değil...
02 Yorumla
Soran8 ayDiyosun
üzülecek bir durum yok, Allahın yarattığı her şey değerlidir, ve bahsettiğin sebep için üzünülmez, herkesin bir seveni mutlaka oluyor.
01 Yorumla- 8 ay
Bende kısa boyluları seviyorum
8 ayboş ver erkekler net biliyor , elmanın iyisi kasada aşkın iyisi kısada olur 😉😂😂😂
04 Yorumla
Soran8 ayHep böyle diyorsunuz ama gözünüz izunda
- 8 ay
Kısanın tadı daha güzel oluyor tecrübe ile sabit
- 8 ay
Kısa olanı kucaklamak çok güzel oluyor
- 8 ay
Hayır kısa boylulsr daha ateşli oluyor
8 ayHayır önemli değil ama 1.57 gayet normal bir boy
04 Yorumla
Soran8 ayKısa
- 8 ay
Kısa denmez alt orta denir ve kendine göre birisi illaki bulursun
Soran8 ayİnşallah
- 8 ay
ōz€Lden k0πu$aLım
Gizli Üye(18-24)8 ay1.70 im erkeğim aynısını düşünüyorum. Hele ki erkek için daha zor. Hadi paran çoksa şansın yüksektir bende oda yok.
15 Yorumla
Soran8 ayYakışıklı ve komiksen hiçbi önemi yok ama evet erkeği yükselten para ya ben napayım
Soran8 ayKısa değilsin ayrıca
Cevap sahibi8 ay1.80 altını kısa görüyorlar. Sevgilisi olanlar genelde 1.80 ve üzeri. Ha yakışıklıysan biraz şansın olabilir.
Cevap sahibi8 ayKızlar için boy o kadar önemli değil bence. 1.58 normal boy. Erkekler bunu problem etmez merak etme 👍
Soran8 ayİnan sende kısa değilsin babam 1.75 kardeşim 1.70 ve gayet iyi ben kısa demiyorum erkeğe ama 1.80 erkek uzun ve çekici kızlarda olduğu gibi aynı. Erkelerde uzun istiyor inan ki
8 ayKısa kızlar daha tatlı aslında
96 Yorumla
Soran8 aySadece tatlı asla çekici değil
- 8 ay
Kızlarda çekicilik konusunda boyun önemi pek fazla yok
Soran8 ay@Efevemiraderleri diyosun
- 8 ay
Evet. Hatta istersen yaz konuşalım.
8 aySenin boyunda ki kızları daha fazla beğeniyorum bilsen
00 Yorumla
8 ayKısa kızların da kendilerine göre çekici yanları var
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 438 cevap paylaştı. Hayır. Beni sevmesi ve olgun karakterli olmasını önde tutuyorum
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)8 ayönemli değil diyenler 1.65-1.70 kız varken 1.57 birine bakar mı onu düşünsün önce :D
ayrıca 1.57 diyorsa max 1.54dür bu
03 Yorumla
Soran8 ayYoo 1.57 gayette ve evet bende senin gibi düşünüyorum 1.65 varken 1.57 kim napsın
Cevap sahibi8 aymilletin boy takıntısı var yok değil.
1.65 bir erkek için 1.57 kız muhteşem gözükürken 1.80 boyundaki için durum öyle değildir.
Toplumun kodu bu şekilde , sen busun böylesin kendini kabullen kendini sev. seni seven de bu şekilde sevmek zorunda. sen kendi inisiyatifinle uzayıp kısalmıyorsun sonuçta :D stres yapma boş ver
Soran8 ayUzun olsaydım benimde 1.80 sevğilim olurdu ben bunu düşünüyorum ve üzülüyorum
Aşk İlişkileri konusunda 625 cevap paylaştı. Yok be neden öyle üzülüyorsunki ya kısa boylular çok sempatik oluyor canını sıkmaya üzülmeye deymez
04 Yorumla- 8 ay
Şişko olmasın yeter
- 8 ay
Vücudu kiloyla ve böyle orantılı oldumu kısalığın veya uzunluğun pek önemi yok
Aşk İlişkileri konusunda 801 cevap paylaştı. Yaw kafaya takma birsey olmaz. Bazen insan öyle bir severki
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,2b cevap paylaştı.
8 ayHer şey eşit derecede.
Bana güzel olması kâfi.
Boy takıntım hiç olmadı.00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 8,7b cevap paylaştı. Çokda değol yüzünüm bana hitap etmesi daha önemli verisi bakış açısı karakter falan
00 Yorumla
8 ayBence önemli değil yeter ki gerçekten iyi bir insan olsun benim için yeterli
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 571 cevap paylaştı. Birelli lerde olmaktan iyidir. bence dert edecek hicbirsey yok.
02 Yorumla
Soran8 ayAynı şey 1.60 olsam haklısın ama bende 1.57 yim çok fark yok
- Aşk İlişkileri konusunda 879 cevap paylaştı.
8 ayBoşuna uzuliyorsun yoruyorsun kendini, minyon kadın candır bayılırım kıymetini bil
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 466 cevap paylaştı.
8 ayBence çok dert etmemelisin bunu minyonlar her zaman candır :)
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
8 ayBence hiç üzülme
yemekte kimyon
kadında minyon
diye boşuna dememişler00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 356 cevap paylaştı.
8 ayKafa dengi olması her şeyden daha önemli benim için
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. Boşa üzülüyorsun her kör satıcının bir kör alıcısı var
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)8 ayMesleğin varsa yüzün güzelse memelerin popon büyükse çok üzülme
12 Yorumla
Soran8 ay@kagan_altnsk2000 evlenmek için meme mi önamli sence sadece
Soran8 ay@kagan_altnsk2000 boş yapıyosun
Gizli Üye(25-29)8 ayAynen boyun çok kısa kadın dediğin en az 1.65 boyunda olmalı ve fiziği orantılı olmalı yoksa kötü görünüyor.
00 Yorumla
8 ayLütfen öyle düşünme. Bir kıza göre boyun gayet ideal. Canını sıkmana ve üzülmene gerek yok. Bir ilişkide uyum, dürüstlük, güven, saygı, sevgi, sadakat önemlidir. Bence fiziki özellik pek önemli değil.
02 Yorumla- 8 ay
Kıyamam yaa. Birde üzülüp ağlıyormuş. 😊
Soran8 ayEvet 😭
Gizli Üye(30-35)8 ay185 kaslıyım spor yapıyorum senelerdir senin gibi kızlardan hoşlanıyorum net
08 Yorumla
Soran8 ayBeni kandırma
Cevap sahibi8 ayNe kandırma yemin ederim boyu kısa kız daha tatlı bide cinsellikte daha iyi
Soran8 ayAma uzun kızda çekici yani uzun bacaklı kıza bakmıyo musun
Soran8 ayYa 1.65 falan işte. 1.65 varken 1.57 istenmiyo
Cevap sahibi8 ayYok sen iyisin hertürlü boyun çok iyi minoşsun😁😄
Soran8 ayTeşekkür ediyorum senin gibi biri çıksa karşıma hiç üzülmem takmam sanırım böyle şeyleri
Cevap sahibi8 ayKarsina çıkar eminim biz erkekler küçük boylu kız seviyoruz gerçekten yani yüzde 80 oyleyiz
Soran8 ayUmarım ya
8 ayHayır değil eski sevgilim 1.55 di ve ben 1.90 ım aşık olursan her türlü seviyorsun sakın değiştiremeyeceğin şeyler için üzülme
02 Yorumla
Soran8 ayCiddi misin
- 8 ay
Evet ciddiyim
Gizli Üye(30-35)8 ayYani kilo olabilir ama boy bir sebep olamaz ya senin boyundl da tatlı diyelim yani.
00 Yorumla
8 ayBenim boydan ziyade hatların dolgunluğu dikkatimi çekiyor.
Bu kişiden kişiye göre değişen bir durum02 Yorumla
Soran8 ayO da yok ki işte resmen sıfırım
- 8 ay
Vaaa o kötü işte
- Devamını Gör (121)
Devamını Gör(166)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer