Artık birlikte olduğum kadınları kıskanmak istemiyorum. Sizce neden?

Rahat olmak istiyorum. Sıkıldım artık ve yoruldum. O kadar emek ver sonra hepsi çöp oluyor.
Artık birlikte olduğum kadınları kıskanmak istemiyorum. Sizce neden?
Cevapla