Erkeklerin aşık olduğuna inanmıyorum onların bir kalbi yok bence sadece bizi elde etmek için her yolu deneyip sonra gidiyorlar?

Erkeklerin aşık olduğuna inanmıyorum onların bir kalbi yok bence sadece bizi elde etmek için her yolu deneyip sonra gidiyorlar?
Cevapla