Aklıma direkt şu çift geliyor 😅 bence sıkıntı bir durum, iki tarafta bir şeyler beklicek ama iki tarafında aynı anda sürpriz hazırlaması gerekecek. Böyle bir hikayede yanan %99 erkek olur, olmaması daha iyi.
#Aşkİlişkileri
#Aşkİlişkileri


Önemli olan doğum günü değil ya, bir kurabiye bile getirip sevinen kadınları gözlerimle görüyorum çünkü...
Onlar için her yer huzur, çünkü geçinmeye niyetiniz varsa, geçinirsiniz. Irvin D. Yalom'un söylediğini ne kadar da güzel ifade etmiş.
Cevap
6Cevap
İstemezdim, ayrı günlerde olması daha iyi..
fark etmez bana
Olabilir iki kere kutlanirdi başka sefere masraf olmazdi
Maliyet açısından iyi normal açıdan da iyi gerçi isterim neden olmasın
Aslında güzel olurdu aynı zamanda doğum günü kutlardık ama sevgilim yok
Hayır istemezdim çünkü O nunla tanıştığımız gün yeniden doğmuş olacağız 🙃🙃
Hayır yengeç burcu olmasn benim gibi yazık ona
Yok yok istemem
Olmuştu 1 tanesiyle ama tekrar ister miyim sanmam.
Güzel olurdu aslında
Hayır, istemezdim.
Farklı olsa daha iyi olur
Aynı gün doğmuştuk zaten
İsterdim güzel olurdu ya
Istemezdim
Olabilir
Olmaz istemem
İstemem
Hayır istemem
Hayır yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?