Gönül onu üzeni mi ister yoksa istediğini alamadığı için mi üzülür?

Selaaam

Mustafa Sandal dinlerken bir anda gelen overthink sonucu verdiğim karara göre bizi üzeni istemiyoruz, istediğimiz istediğimiz şekilde gelmediği için üzülüyoruz...

Sizce nedendir?

Gönül onu üzeni mi ister yoksa istediğini alamadığı için mi üzülür?
Gönül onu üzeni mi ister yoksa istediğini alamadığı için mi üzülür?
Cevapla