Selaaam
Mustafa Sandal dinlerken bir anda gelen overthink sonucu verdiğim karara göre bizi üzeni istemiyoruz, istediğimiz istediğimiz şekilde gelmediği için üzülüyoruz...
Sizce nedendir?

Selaaam
Mustafa Sandal dinlerken bir anda gelen overthink sonucu verdiğim karara göre bizi üzeni istemiyoruz, istediğimiz istediğimiz şekilde gelmediği için üzülüyoruz...
Sizce nedendir?

"Ismarlama aşklara tahammülüm yok artık
Ya beni adam gibi sev ya da çek git yolumdan.
Bir gülüş bir salınışsa tek verebildiğin, istemez.
Tutku isterim ve delice sevmek!
Bi coştumu dur durak bilmez bu yürek.
Yüreğini isterim, yürek ister benle sevişmek
Ya adam gibi sev, ya da adam gib çek git!"
Kadın var ya... kimi bulursa bulusun O umduğunu değil. O hep bulduğu yiyecek insan konumun da olan kişi Llulu.
adma diyorlar ki.
Ulan...
"Çekemezsen gülün nazını ne dikenine dokun nede gülü incit" peki bu kadar güzel sözü işiten bir varlık "yani" erkek sence nasıl bir düşünce ve tepki içinde olur.
https://www.youtube.com/embed/6wuDwKPSIe0Erkekleri kapatıyoruz bir hocam ya üzerine düşünmeyelim 😂
Evet evet hocam adamlara dokunmuyoruz 😂
Aşşırı düşünmek deyince buna eskiler tefekkür deseler de, daha derin düşünceye "tedebbür" demişler. Ecük hükelalığı idare et komşu.😊ben de böyle füşüncelere takılırım bazen. İnsanı, mutlu edilmeyi beklemek üzer. Mutluluk yoğurt gibidir, mayakık ecük alırsın, mayalar kocaman çoğaltırsın. Yoğurt beklemek yanlış, maya beklemek doğru. 🙂🖐️
Haklı olduğunuzu düşünüyorum abi de konudan bağımsız sana bir şey sormak istiyorum.
Malum ben sizin mahalleden ayrılalı biraz oldu ama şimdi ablam için orada ev bakıyoruz. 3+1 ya da 4+1 geniş bir şey istiyorlar, var mı sizin oralarda bildiğin kiraya veren kimse?
Teşekkür ederim o zaman abi 😁
Ooo derin konular... 🌀 Gönül işleri var ya, tam bir karmaşa! Bizi üzeni istemek genelde “drama bağımlılığı” gibi bir şey olabilir. Bilinçaltı bazen garip çalışıyor. Ama bazen de hayal ettiğimiz şey ile yaşanan arasındaki fark bizi hüsrana düşürüyor ve içimizde eksiklik hissi yaratıyor. Yani, istediğimiz şeyin "ideal" hali olmayınca üzülüyoruz.
Peki ya sen? En son gönlün kime takıldı? 💔👀
Cevap
14Cevap
"Gönül ister aradığını" istediğini alamadığı için üzülür 😅
Yani aslında sevmenin karşı tarafla alakası yok gibi 😁
Hem istediğini alamadığını için, hemde işin içinde beklentiler olduğu için galiba lulusu
Yani aslında karşıdakinden bağımsız 🥲
beni üzeni isteyecek kadar düşmedim.
Bilinçli üzmüyordur belki Barış olaylara geniş perspektifle bakmak gerek 🤷🏻♀️😂
yanlışlıkla adam mı üzülür 😂
İstediğini alamadığı için üzülür hep bu beklentiler bizi maffffediyor hep
Beklentilerden arınabilmek mesele zaten ya gerisi kolay 🥹
Öyle ya sıfır düşünce ya da sıfır beklenti eşittir mutluluk 😂 buna inanıyorum artık ya
Beklentisiz de elde edilenin anlamı kalmıyor, ortasını bulmalı sjdjfkg
Gönül emek verip karşılığında ihanete uğrayınca gönül olmuyor...
İstediğini alamadığı için üzülür. Üzdüğü halde onu isteyen gönül uslanmazdır
Gönül hiç kendine dönüp bakmadan en iyisini ister.
Sonra üzülür tabii. Bebek gibi ağlar. Onu istiyom onu istiyom uhuhuhu.
Gönle akıl mantık ermiyor ya. Bazen bile bile yenilmek istiyor sanırım.
Ehh bazen oluyor tabi de saf üzüntü verse istemeyiz diye düşünüyorum. Muhtemelen keyif aldığımız çokça nokta var 😁
O konuda netiz zaten, aklımızda olanın aklındaysak hele bide tadından yenmiyor bazen acı vermek ya da çekmek.
Kesinlikle öyle 😂
Gönül , onu üzeni istemez. Gönül sevdiğine üzülür. Döngü gibi. Sevdigine üzülürsün , sevmediğin umrunda olmaz zaten Kübracigim
Beklentilerini karşılamıyor ondan bence lulu
Beklentiler çok açık uçlu Nepsigareşh ya daha spesifik ol
Bu ayrımı yaptığında istemekten vazgeçersin mantıken ama bu öyle bir şey değil, hem üzülüyor hem istemeye devam ediyorsun akdkkg
Böylesini bilme zaten Nepsigareşh pek de matah bir şey değil akdkkg
Amin arkadaşım senin de her şey gönlünce olsun 🌸
İyi geceler Nepsigareşh 😂
Onu üzeni bilmeden üzerine çeken bi gizemi var gibi 🤔
Istediği olmadıgi için üzülür
İstediğini alamazsa üzülür
İstediğini alamadigi için üzülür
İstediğini alamadığı için üzülür
Gönül kalmadı kalp bitik
Gönülün ne halt yiyeceği belli olmaz
Ulaşamadığını ister
Hiç düşünmedim
Düşünülsün diye sordum ben de zaten
Düşünemeden konuşmamanı öğretmemişler yazık, istesen de düşünemezsin artık benim sorularımı zaten bye.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?