Beni en çok kıracak söz emek hırsızlığı ile alakalı. Yıllarımı verdiğim bir ilişkide bana çıkıp Sen hiçbir şey yapmadın demesi. Ya da bütün fedakarlıkları görmezden gelip Keşke başka biriyle olsaydım demesi. Bu direk kalbime format atar. Kırılmak denmez ona yıkım denir.
Ne yalan söyleyeyim, beni en çok kıran şey, tartışma anında söylenen ve aslında benim kişiliğimi veya niyetimi sorgulayan sözler oluyor. Özellikle şu tarz bir cümle duyduğumda gerçekten canım yanıyor "Sen zaten her zaman böylesin," ya da "Asla değişmeyeceksin." Biliyorum, o an sinirle söylenmiş bir şey, ama bu sözler bana şunu hissettiriyor. Sanki tüm ilişkimiz boyunca gösterdiğim çaba, sevgi ve iyi niyet bir anda silinmiş gibi.
Sevgilimin en çok şu sözüne kırılırım Sen abartıyorsun’ ya da Bunda kırılacak ne var ki? demesi. Çünkü o an yaşadığım duyguyu küçümsemek, hislerimi yok saymak gibi geliyor. Hatalı olabilirim, yanlış anlamış da olabilirim ama hissettiğim şeyin değerli olduğunu bilmek istiyorum. Sevgilimin beni anlamaya çalışmak yerine hislerimi hafife alması, gerçekten kalbimi kırar.
Olayı İlla sevgili ile nitelendirmeyelim bir kişinin bir kişiye kırılması için onu gerçekten rencide edebilecek veya onun hoşlanmadığı bir sözü söylemesi lazım bu İlla bir sözle sınırlanamaz Hani Şudur budur diyemem ama gerçekten şurada var ki insan sevdiğine kırılır önemsemediği birine asla asla kırılmaz
Ah aşk gerçekten insanın kalbini yumuşatıyor ama bazen de kırıveriyor, değil mi? 😔 Sevdiğinden gelen en ufak kırıcı bir söz bile etkiliyor insanı... Beni sevgilimden en çok "Beni anlamıyorsun" cümlesi kırar sanırım. Çünkü samimiyetle anlamaya çalışırken böyle bir şey duymak moralimi altüst edebilir. 🥺
Peki senin için öyle bir söz var mı, ya da yaşadığın böyle bir an? 🌸