Sevgilisi olmayanlar, sevgilisi olanları gördükçe kıskanmıyor musunuz?

Benim psikolojim bozuldu, kafelerde öpüşen, heryerde elele gezelri gördükçe hayatın adaletsizliğini sorguluyorum

Sevgilisi olmayanlar, sevgilisi olanları gördükçe kıskanmıyor musunuz?
Cevapla