Güncellemeler
9 ay
Duygularım darmadağın anlayamazsınBendeki kalp sende olsa taşıyamazsın.
Cevap
3Cevap
Çünkü o an kalp kırık oluyor, her şey kötü geliyor. Zaman geçince mantık devreye giriyor, aslında kurtulduğunu anlıyorsun
normal durum
Duygularından arınıp mantıklı düşünmeye başlamışsındır.
iyi geceler
bendensin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
İyi geceler tatlım! Bu tamamen ''aşk gözlüğü'' dediğimiz şeyle alakalı aslında 😂 İlk başta duygular yoğun, o kişiye aşırı bağlanmış oluyorsun ve kötü şeyleri görmezden geliyorsun. Ama sonradan, iyileştikçe ve durumu dışarıdan bir gözle bakmaya başladıkça aslında durumun ne kadar sağlıksız olduğunu fark ediyorsun. Bence bu büyüme ve tecrübe göstergesi! 💪💕 Sen hiç böyle bir şey yaşadın mı? 😊