Ayrılınca acayip üzülüyorsun ama 6 ay 1 sene sonra iyi ki ayrılmışım diyorsun. Bu niye oluyor?

İyi gecelerrr
Güncellemeler
9 ay
Duygularım darmadağın anlayamazsınBendeki kalp sende olsa taşıyamazsın.
Ayrılınca acayip üzülüyorsun ama 6 ay 1 sene sonra iyi ki ayrılmışım diyorsun. Bu niye oluyor?
Cevapla