Aşk hayatın futbol müsabakası olsa senin skor ne olurdu?

26 Eylül 2025
Aşk hayatın futbol müsabakası olsa senin skor ne olurdu?

26 Eylül 2025
Kaybederdim tabi ki de
Teşekkür ederim Annem 🌸
Rica ederim annemm 🌸
3-0 mağlup olurdum
Yok beee bir skorunu ben biliyorum sallama🤣
Tamam sustum 🤣
Cevap
14Cevap
100-1 olurduk o 1 ise ilişkinin başındaki ben olurdum
Barcelona vs ezikli spor müsabakası gibi olur. d
498/-17 falan jsjsj
1 / 0 çünkü 1 defa aşık oldum , onda da mağlup oldum zaten 😃😃
Zamana göre 6 ile başlar 4 ten 2 ye iner 1 le kapanırdı ❤️
000000000 olurdu
Kazanmazdım herhalde
Beni kaybeden üzülsün😀
🤣🤣bol skorlu maç
2-1 olabilirdi
Süper...
Ben sıfır olurdum kesin
@Hayatİstanbul77 gözlerin orjinal mi
Evet orjinal
Maşallah çok güzeller
Çok da güzel bakıyorsun
Teşekkürler
Evli misiniz
Evet
Eşiniz şanslıymış
Çok da güzelsiniz
Eşim şanslı bende şanslıyım teşekkür ederim
Ve üstelik hiç 48 değil 33 35 gibisiniz
Rica ederim
Kafadan kaybederiz
Ask a topa vurur gibi vurur fırlatırım sjsj
1-0 olurdu benim olurdu.
Hükmen mağlup olurdum
0-0 olur çünkü hiçbir başlangıcı olmadı
Kesinlikle 3 0 yenilirim
Sabaha kadar oynasalar berabere biter
1-1 berabere kaliriz
Mağlubiyet hem de kendi sahasında
0-7 yine 8 olmazdı. :)
Eksi on
Neal neal
Gol yerim shshs
Sıfıra sıfır hdhx
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar