İnsan bi kere sevince olmayınca bidaha sevemiyormu?

1 kişiyi çok büyük sevdim başka şehirdeydi zar zor görmeye gittiğimde yanıma bile gelmemişti boşu boşuna gitmiş oldum o günden sonra aşk maşk yok hayatımda zevkine takıldım sadece son 3 yıldırda yalnızım dahada biri olmaz gibi

İnsan bi kere sevince olmayınca bidaha sevemiyormu?
Cevapla