Sevdiğim insanla beraber olduğumda içimde kötü bi his bi kaygı oluyor neden?

Sevgili miyiz bilmiyorum tam ama sevdiğimi düşünüyorum ama onlayken böyle arkadaşlarımın yanında ki eğlenceli kişiliğim kayboluyor içimde kötü böyle kaygıya benzeyen bi his oluşuyor bazen onu düşündüğümdede aynı his oluyor çözemiyorum
Sevdiğim insanla beraber olduğumda içimde kötü bi his bi kaygı oluyor neden?
Cevapla