Kısa süren ilişkilerde ayrılır mısınız ben ayrıldım sizce doğru karar mı?

Merhaba herkese iyi geceler. Ben bir ay kadar öncesi biriyle konuştum. Birinci buluşmada hiç durmadan güldü. Ben konuşuyorum yerli yersiz gülüyor. Telefonundan özel foton varsa onlara bakayım dedi. Hayır diyip çantamı sakladım. Arabaya oturalım dedi hayır dedim. Birinci buluşmadan sonra mesaj azalttı. İkinci buluşma şöyle oldu. Beni dışarda görmüş telefonla arıyor. Seni gördüm İşte şuradayım gel bana. Gittim yan yana oturuyoruz. Oturduğumuz yerde yılan varmış. Bizi ısırırmış. Arabada oturalım dedi. Arabada oturuyoruz. Tuttu beni kendine çekerek öptü. Bırakmıyor. Sonra birden yüzünden ter boşandı. Bende neden bu kadar çok terledin diyince bana senin yüzünden dedi. Ondan sonra eve gidelim dedi. İlginç bir adamsın dedim. Gülüyor. Sonra bir hafta iletişim kesildi. Bende bir güven bir sevgi göremediğim için her yerden engelledim arkadaşlar. Sizce doğru bir karar almışım mı?

Kısa süren ilişkilerde ayrılır mısınız ben ayrıldım sizce doğru karar mı?
Cevapla