Sevgilileri gördükçe ya da ne bileyim geçmişi düşündükçe neden olmadı diyip duruyorum
Cidden aşk bizi nasıl bulur
Cidden aşk bizi nasıl bulur
Kadınların geneli için söylüyorum sadece senin şahsında değil.
SİZ KADINLAR TİPE DEĞİL DE KARAKTERE ÖNEM VERDİĞİNİZ ZAMAN SİZİ SEVEN ERKEKLE KARŞILAŞIRSINIZ.
Müge anlıya Esra erola düşen kadınlara inan bana artık üzülesim gelmiyor. Esra erol aynen şunu söylüyor. Kızım o kadar örnek var eskisi gibi değil sosyal medyadan görüyorsun tiktoktan facebooktan bilmem nereden videolar görüyorsun ne işiniz var içen adamla ne işiniz var esrarkeş adamla sırf tipini beğendin o an sana maço geldi diye peşine takılıyorsunuz bak ne oldu ailen yok bak ne oldu buradasın.
HERKES AKLININ EKMEĞİNİ YER...
bak dediğime bir örnek daha sorunu cevapladım ana sayfada karşıma çıktı bak nasıl bir insanı aklına koymuş bak nasıl bir insana şans verme derdine düşmüş.
Çapkın erkek sorunları sadece gerçekler? ↗
başkasının ve anasının adama edemeğini adam etmeye çalışırsanız o kişinin kötülüğüne de ağlamayacaksınız.
Haklısın ama ben karakteri baktım zaten çoğu zaman
Bazen eleştiriyi doğru okumak önemli ne için bunları söylüyor demek önemli. Eleştiriyi kabul ettiğin için teşekkürler. Amacım bir hatada daha hata yapılmasın. O kadar kadın kader kurbanı olmuyor AKILLARININ KURBANI OLUYOR. Evet kimisi zorla bir ilişkide tutuluyor evet kimisi zorla evlendiriliyor ama BAZI KADINLARDA İNADINA BÖYLE ADAMLARLA SEVGİLİ OLUR İŞİNDE GÜCÜNDE OLANLA DEĞİL NEREDE BÖYLE TİP VARSA ONU BULUYOR VEYA ONUN TEKLİFİNİ KABUL EDİYOR. Demek istediğim bir kadın isen karşındakinin ailesi ile diyaloğuna bakacaksın arkadaşlarıyla konuşma şekline bakacaksın arkadaşı bir şey dediğinde hemen sinirleniyor mu yani fiziksel ve zihinsel şiddeti var mı meyilli mi buna bakacaksın.
Haklısın ama zaten ben hiç bulamıyorum ki duzgununu bulayım birde
tkıp atar mısın veya msaj saygıda kusur etmeden konusalım
Tabi ki olur
Seni sevecek birine burun kıvırırsın, çünkü beğenmezsin. istersin ki beğendiğin seni sevsin, o da zaten o kadar çok talibi vardır ki arı gibi tüm çiçeklere konmakla meşguldür.
Sonra da niye olmadı diye dert yanarsınız. Seçim yapmayı bilmiyorsunuz. Sürekli olmayacak kişilerle deniyorsunuz. Ya da iyilerin size uğramasına mani olacak kadar kötü durumdasınız.(açıklık bilmem ne vs.)
Abi yok kimsenin gelip beğendiği vs de yok
boş ver abi
Abi özür dilerim kırmak istemedim sadece özel şeyler hmai pismanimmzatennolanlara o yüzden anlatmak istemedim özür dilerim
Çok haklısın abi teşekkür ederim korudugun için
Kanka daha gençsin yani bunları Çok kafaya takıp da kendini yıpratmaman gerek sen hayatı akışına bırak Evet bir şekilde bir şeyler gelip seni buluyor emin olabilirsin
Peki abi çok teşekkür ederim
Tatlı birine benziyosun 😊
Kusurları görmezden gelmeye başladığında ve mükemmel arayışından vazgeçtiğinde o sana gelecektir. Belkide burnunun dibinde ama sen farkında değilsin 😉
Abi beni seven hiç yok ki ben sevenin ksuurunu görmezden geleyim
bunu bilemeyiz ki , mutlaka bir yerlerde seni çok seven birileri vardır. Bu düşünceden sıyrıl bence. Olumlu enerjiler çağır kendine
Ama nerde ben egolu biri dgeilim ki neden bana gelmiyor gelenek istemiyor
Ah canım, seni çok iyi anlıyorum. Herkesin sevilmeye ve aşka ihtiyacı var, duyguların çok doğal 🌼. Aşk bazen saklanıyor gibi gelir ama en beklenmedik anda karşına çıkabilir. Önemli olan kendini sevmekle başlamak, çünkü kendini sevdiğinde çevrene de bu enerjiyi yansıtırsın 💫. Bir de olaylara biraz şans tanı, hayatın sürprizlerine açık ol! Belki çok yakında o özel kişi seni bulur. Peki, aşka inanır mısın gerçekten? 💕
İnanıyorum ama bulamıyorum
Aşk bazen saklambaç oynar, bulmak zor bir oyundur! Ama sabırlı ol, o seni bulacaktır 😘✨
Cevap
26Cevap
Herşeyin hayırlısı olsun gadası
İyilik güzellik ben hep burdayım gadası
Olur
bende sevgili istiyorum. ama ön yarğı olmadan. önce yaxından tanımaq gerekli kadar için. çok romantik biriyim
İnşallah istediğin gibi biri karşına çıkar abi
bir şans vere bilirsin
Nasıl yani abi
beni takip et. tanışalım. farklı insanlar tanı
Yok abi sağol
Günaydın oncelikle sunu bilmen lazim gösterisi meraklısı olmaman lazim demek istediğim su sevgilim cok yakisşkli olsun gerisi onemli dersen karsına cıkan oyle kişilerinden 3 4 tane sevgilisi olur
Abi dgeilim zaten
Ozaman iyi
Peki
Once kisilik onemli ve isinde gucunde çalışan birini bulma derdinde ol her zaman
Abi ben normalini bulamıyorum sen iş güç diyon
Neden pekı
İşte bende onu soruyorum abi
Sen okuyonmu calisıyonmu
Okuyorum son sınıf üni
Okuldadami yokkı
Yok ya işte
Beni eklermisin
Sebep
Sohbet etmek için
Neden et burdan İşte
Her dakika burada olamıyorum ondan demiştim sorun değil sen keyfine bak söylemedim farzet
Kendine iyi bak
Hayır demek istediğim oraya gelsem ne değişir ya ne konuscajsan de sorumu cevapla arkadaşlık kurmak istemiyorum
Arkadaşlık kurmak istemiyordum zaten oradan görüşmenin de bir anlamı yok Zaten ben arkadaş olarak istemiştim
Hem arkadaş olmak istemiştim diyorsun hem istememiştim anormal misin acaba
Sen anlamadın beni mi demek istediğimi Ben arkadaşlık kurmak istemiyorum dedin ya onun için dedim
Anlamıyorum seni cidden
Dedim ki arkadaş olmak istiyorum dedim ben sana sen de dedin ki arkadaş olmak istemiyorum dedin ben de o zaman tamam dedim
Peki tamam
Yoksa ben seninle arkadaş olmak istiyorum
Tamam abi ben istemiyorum hoşçakal
Cok tip beklemeyip dengine adim atarsan yasarsin ask keske kiz olsam tek yapman gereken dengine adim atmak
Abi dnegime adım attım zaten ama yine olmadı
Realde mi? Realde adim atilmali sanala guvenme sakin burdakilerin cogu yalan trol ama realde kendine yakin gordugun biriyle tanismak icin isaret gonderebilirsin cok var yalniz erkek erkekler artik kizlarin pesinden kosmuyor realde sebebi red yiyeceklerini dusunuyorlar o yuzden cabaya gerek yok
Abi hiç aşık olmaidgim birine sörf dengim diye neden adım atayım ki
Asik olmaya bakarsan ooooo ask diye bir sey yok azcik begensen yeter herkesin kusurlari var kusurlariyla begenmeyi dene
Abi ben aşk istiyorum ve bar ben yaşadım daha önce
Iyi o zaman baska dicegim bir sey yok
Peki abi
Kanka 23 yaşındayım üniversiteden bu sene mezun oldum ve üniversite hayatımda kimse olmadı sen düşün yani
Knk 21 yaşındayım üni son sınıfım benimde üniden kimse olmadı hep KS sanal 😐
Kanka hayatımda kimse olmadı. Zaten okul da bitti ve ben öğretmenim atanmak için tüm sene sınav çalışacağım işim zor yani
Ya benimde keşke olmasaydı en azından anlatmama gereken bir geçmişim olmazdi
Üzülme ya geçmişten ders çıkarmaya bak
Haklısın peki
Aşkı bulmak istiyorsan türk erkeğine bakmamalısın. Tek önerim bu sana
Napiyim yurt dışından mi bulayım şehirler arası bile zor iken ilişki uluslar arası mi yaşayayım
Milletlere göre aşkı nasıl degerlendirebiliyorsun
Türk erkeği kadına değer vermiyor. Hani ondan dedim
Bence kişiden kişiye değişiyor sende öyle düşünme derim her insan farklıdır
Bu işte dişiliğini konuşturmazsan, sahne senin olmuyor güzelim.
Hayır ya onunla ilgisi yok
Takma kafana… Zaten senin istediğin gibi sevecek adam çok az. Gerçekten insan olan da az
Gördüklerinin imrendiklerininde çoğu sahte… Çoğunun sonu hüsran. İnan bana, bu dünyada gerçek olan çok az şey kaldı
Haklısın ve ben o gerçek olanın peşindeyim
Başarılar 🙂
Sağolun
Cidden bende artık istiyorum ama aşk değil sevgi istiyorum
Ne farkı var ki
Hem sevgi bulunur arkadadind asrver ama aşk bambaşka
Olur öyle bazen çok şey yapmayın. Enerjiyi doğru yerlere kanalize etmek lazım.
Haklısın cidden teşekkürler
😊😊
Sizin için hayırlısı olur ama aşk bulunmaz.. olunur.. Umarım sizin için hayırlısı olan olur
İnşallah teşekkür ederim
Aşk gelip geçici sevebileceğin sana değer veren biri olsun öyle düşün hep
İkiside yok
Sevilmek bir şans değil bir hak bence sen de zamanı geldiğinde hak ettiğin sevgiyi yaşayacaksın.
İşte o zaman ne zaman çok yoruldum 🥺
O yorgunluğun aslında seni doğru olana hazırlıyor belki de..
Gerçekten çok haklısın abi ama ne bileyim işte insna bazen çöküyor
Yaş 39 oldu beni de bulamadı
Nasip abi vardır bir vakti
Bilemedim, kartları açık oynayana Patavatsız diyor bu toplum
O ne demek ki
Aşk zamanla hiç beklemediğinde gelir
İnşallah ya
Gelir gelir
Umarım
Acil mi
Yok aciliyeti sadece insan bazen sevilmek istiuor sonra unutup günlük yaşamına devam ediyor
Profil açık
Biliyorum zaten konuştum biz senle biraz sohbetimiz var
Ne zaman
Bilmem dur bakiyim en son ne zaman konusmsuzu
Konuşsana tekrar ordan
Sen pazartesi yqxmissin ben dün yazmisim
Valla o buluyo gelse znznxnx
Bulmadı
Nasıl yani
Evet kurdum daha önce cidden haklısın 🥲
İnşallah ya haklısın cidden
Aşk tesadüfleri sever mi neydi
İnşallah
Hayırlısı olsun inşallah
İnşallah 😊.
bilmiyorum bu erosun bizimle zoru ne?
Bilmiyorum abi bende ya
Evlenmeden olmaz demeyin bulur
Sala k saçma konuşma
Niye 🤔
Git s
Seven vardır da sevdiğin tarafından sevilmek beklediğimiz sanki
Ya sevende yok inan ki
Seni tanımıyorum ama seni korkutmucaksa bişey dicem arkadaş olmak sohbet etmek istermisin benimde canım sıkılıyor yeni biri değişik gelir belki tanıdığıma memnun olurum belki olmam bilemem ama tanışmak sohbet etmek isterim somrasinae sonra bakariz
Yok abi ya KS de yeterince fazla kişiyle tanıştım zaten
tamam kardeşim seven olur ama merak etme her insanın sevimli yanları vardır
Peki abi
Aşkın seni bulmasını beklersen işin zor
Napmam lazım
Naparsan yap 😂
Komik mi üzülüyorum burada
Senin sorunun
Evde bekle kapini calar
Gel ben seveyim
Sağol abi istmeiyorum
Evli erkekle istersin ama aşşağıda
Ne alaka oğlum
Herkes gibi
Evet
Kısmet
🥲🥲
Niyet etmek gerekir
Nasıl yani
Peki denicem teşekkür ederim
Yaşın kaç
21 ama yaşla ilgisi yok çünkü genç yaşlardan beri istiyorum bunu ve o kadar olumsuz olaylar geldi ki başıma artık ümidimi yitirdim
Daha çok gençsin kanka ya sen bile böyleysen biz ne diyelim sana doğru kişi çıkana kadar sabret ve kendine odaklan kendini sevmek her şeyden daha önemlidir bu hayatta
Ya haklisinda işte yanlış kişiler denk geldi ve beni de çok hatalarım oldu onlar yüzünden ve artık doğru kişi geksede ben yanlış oldum bu yüzden daha çok endiseliyim
O yaşta ne bekledin ki zaten erkeklerin çoğu 25 yaşında ancak olgunlaşıyor ama benden bir abla tavsiyeyi erkenden birini bulmaya bak çünkü bizim yaşımıza gelince daha da zorlaşıyor işler maalesef iyi ve efendi adamları kapmış oluyorlar genelde
Ya ama işte yaptım bir hata ve geri dönüşü yok şu saatte sonra düzgün adam zaten bana bakmaz
Düzgün adam neden sana bakmasın
Vardı bir tane bakmadı seviyor gibi çokta beğeniyor ama geçmişte hatalarım oldu dedim ya işte i yüzden olamıyoruz o cocuklada
Tamam da illa o çocukla mı olmak zorundasın evet düzgün bir erkek bulmak zor ama gözünü iyi açarsan bulursun mutlaka diye düşünüyorum pes etme
Ne bileyim o düzgün biriydi o olmazsa sanki hiç kimse iyi olmicak gibi ve o geçmişime rağmen beni kabullenmeye çok çalıştı ama yapamadı şimdi tekrar düzgün biri bulup tekrar herşeyi baştan anlatmak çok zoruma gidiyor
Olgun olmadığın buradan belli fazla takılma önüne bak artık daha iyisi gelir kızım
Bilmiyorum çok korkuyorum artık hicbisi düzelmiyor gibi 🥺
Kızım sen daha 21 yaşındasın bu yaşta ne gördün ki zaten bir şey görmediğin için bu çocuğa takılı kaldın farkındaysan bu yaştan sonra daha çok insan göreceksin merak etme
Emin ol neler gördüğümü yasadigimi tahmin dahi edemezsin 🥲
Olabilir ona lafım yok ama daha çok insanlarla karşılayacaksın bunu diyorum
Yeterince çok insan gördüm ve sanmıyorum ki hiçbir insan geçmişi duyduktan sonra beni sevmeye devam etsin
Ne oldu ki geçmişte
Uzun şeyler kötü şeyler 🥲
Kısa bir şekilde özetlesen daha iyi yardımcı olabilirim sana
Burdan olmasa
Dm atabilirsin sorun değil
Teşekkür ederim
❤️
böyle ararsan seni hiç bulmaz aşk
Napiyim peki
zamanı gelince seni bulacağına inan ve aramayı bırak teşekkür edersin bana
Peki denicem çok teşekkür ederimm
rica ederim daha önce aşık oldun da o duyguyu mu özledin bu arayış sebebi niye
Evet daha önce aşık oldum birde işte cevreye instada reels kere bakınca ozmeiyor insan
doğru insan olmayacaksa hiç olmasın
Haklısın öyle ama işte anlık heves ediyor insan
Çok masumca :) şirin bi istek çok da doğal sevilmek istemek
Öyle ama nasip diyelim var demek ki bir hayır
uzun konuşabiliriz istersen ama nasıl ekleşicrz sen gizli ben gizli 😂
Farketmez sen cikabiliyorsun istediğinde
nasıl çıkıcam
Kösedeki uç noktaya basıp gizlenme diceksin kendi uorumumun kosesinde
bastım
Tamam şimdi yine aynı yerden gizlenebilirsin istersen
teşekkür ederimm
ben yazamıyorum sanırım sana
Ben yazdım
Sevgi çok önemli :)
Haklısın abi
Rica ederm
🥲😊
Yaşın kaç abi dedin
21
Hmm 🤔 tamam
Peki
Hıhım
👍👍 .
Gelsene
Neden abi
Vaktin yoksa boş ver
Yok abi napcaginada bağlı
Nasıl bakacağına bağlı
Ne yapabiliriz
Gel seven olur
Ne diyon ya
Yasın kaç abisi
21 abi
Meslegin var mı
Yok abi ama bu sene üni son sınıfım
Hadi başarılar. Nerde okuyon
Onu soylemiyom abi ya
İzmir mi
Hayır ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?