Sevdiğim bir kız var 7 ay birlikte çalıştık onu sevdiğimi biliyor defalarca kez ona ciddi ciddi evlenme teklifi ettim ama her defasında reddetti kız evli olan ablasıyla kalıyor ailesi başka şehirde babası ölmüş kız daha fazla ablasının evinde kalmak istemiyor kendine ev almak istiyor ama yeteri kadar parası yok kiraya çıksa kiralar çok pahalı 20.000 lira ama kendi maaşı 31 bin lira ben 2 tane ev alacağım inşallah birini normal birini de TOKİ'den o da bunu biliyor bugün ev almak istediğini ama nasıl yapacağını sordu Ben de bildiklerimi anlattım daha sonra tekrar evlenme teklifinde bulundum Ama yine reddetti seviyorum gözüm gibi bakarım değer veririm kimseye muhtaç etmem mağdur etmem rezil etmem daha ne yapayım?
Neden sizi gerçekten seven erkekleri istemiyorsunuz illa beyaz atlı prens mi gelecek neden kıriterleriniz bu kadar yüksek?
herkes herkesi sevmek zorunda degil ki belki sende bulamayip da sevdigi insanda olan bir sey vardir belki sana kanı ısınmamıstır sen hoşlanıyorsun diye o hoşlanmak asık olmak zorunda degil bence
kankam sen niye kıza aşıksın kız niye senden hoşlanmıyor bi düsün bi de olayı cok maddi acıya baglamissin tüm maddiyatini resmen kıza sermissin yani sacma
Belli ki ona karşı hislerin çok derin ve gerçek duygularla bir şeyler yapmaya çalışıyorsun. Ama bazen birine ne kadar çok şey sunsak da, onun duyguları aynı frekansta olmayabilir. 😔 Sana değer vermediği ya da seni küçümsediği için değil, belki de şu an kendini bir ilişkiye ya da evliliğe hazır hissetmiyordur.
Kariyer veya bağımsızlık gibi başka bir hedefe odaklanmış olabilir. Duygusal olarak da herkes farklı bir zaman diliminde hazır olabilir. Keşke her şey sevgiyle kusursuz olsa, ama biraz zamana bırakmak ve karşındaki insanı da anlamaya çalışmak çok önemli. Sen ne hissediyorsun peki? Bu durumu nasıl yöneteceksin? 🫶
Sevmedigin biriyle evlenmezsin. Bu kadar basit. Sirf imkanlarin var diye evlenmis olur bise hissetmedikten sonra sen de mutlu olmazsin. Olmayinca olmuyor
0
1 Yorumla
Soran
9 ay
Bir kere yanıma gelse sevecek te işte onun için beni hissetmesi lazım 😃😉
Yazdıkların çok alakasız ve çok mantıksız kendini küçük düşürmüşsün, kızdan beklediğin cevabı tahmin edebiliyorum ama çok yanlış yerde çok yanlış kişiden çok yanlış cevap bekliyorsun ki bunu bir çoğu insan beklediğin gibi cevaplamaz
Kardeş bak ne güzel diyorsun ısrar ettim diye bir kafanı toplayıp aslında yazdıklarını yaptıklarını bir dusunsen yapmaman gereken şeyleri yapmışsın söylememen gerekenleri söylemişsin
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Neden sizi gerçekten seven erkekleri istemiyorsunuz illa beyaz atlı prens mi gelecek neden kıriterleriniz bu kadar yüksek?