Aşkımla şöyle olmayacaksak askin uyumuna ne gerek varrrr 😻😹🐾




kalbimmm 🫠
Shsjsdksl
Ayy bu fotoğraf tam da uyumun özü! 😊 Bana göre sevgiliyle uyum, hem ruhen hem fiziken "biz" olabilmek. Birbirine bakıp aynı şeyi hissedebilmek, birlikte geçirilecek zamanın heyecanını yaşamak... Minnoş patiler gibi sımsıcak! 🐾 Siz nasıl uyumlusunuz, anlat bakalım! 😻
Cevap
15Cevap
Merhaba,
Aklıma bir şey gelmiyor. Pek yaşamadım. 😅
Hayallerimde tuttuğu eli bırakmak yok, her halükarda, her ne olursa el ele!
Bir elin nesi var 4 elin sesi var 😂
Bir elinde sesi var 😅 mesele el değil yahu 😂 tutan oldu bir sürü 😅ama şimdi bomboş 😂
Ask gelir geçer en güzeli uyku , istediğin her şey var 😂 bu arada ben yaticam uyudum kalktım hala sersemimm
Gelip geçen aşkın canı cehenneme 😅 gelip geçen aşk değil de boş insanların duyguları, benimki gelip geçen cinsten değil 😅
Aşk harici evet her şey ve her şeyim var 😅
İyi uykular tatlı rüyalar dilerim😅ne uyumayı ne de uyanmayı sevmiyorum 😅
Günaydın 😂
Günaydınnnnnnn 😅😂😅naber
İyi de sabaha kadar yatsaydim iyidi dedim saat 5,6 olmuştur olmamış 😅😅
Erkek uyudun normaldir 😅vücut fark ediyor fazlasını 😅uyutmuyor 😅dizi filan izle seviyorsan 😅 açıktıysan bir şeyler ye 😅
Elimi yüzümü yıkadım Kinder Pingu yiyorum , yersen?😋
Afiyet olsun 😅bizde de çay var, ölüm yarışı izledik, 2. Filmi açtık, elma soslu eti cin var, kek var, çekirdek var, görmüştüm onu ama hiç yedim mı bilmiyorum 😅 ekran aldım yarın yiyeyim 😂
Belki yemişsindir çok hafif ve çok leziz 😋https://share. google/images/EdN7bQuhyDDu1RNbR
Seninkiler de baya iyi hanımı bize
Bilmem hatırlamıyorum valla 😅dondurma mı acaba bu? Çikolata mı bildiğimiz? 😅
Lezzetli olduğunu düşünüyorum 😅 misafir var yoksa pek bir şey almıyorum 😅 azalttım çok eksiye girdim 😂
Çikolata Mmm
Severim 😅en güzeli tadella 😅 nutellalı magnolia da güzel 😅 MMM nam nam nam nammmm
Lavivaciyummm benn
Onu yedim bak gözeldi 👻😅
Biraz şekeri artmış ama olsunn
Her şeyin tadı bozuluyor 😅 parlamentte bozuldu winstonda 😅Cino çikolata vardı çok güzeldi ama o da bozuldu
Ben o cinoyu hiç sevemedim nasıl yiyorsunuz onu , küçüklükten Beri , tadı garip hoss, sigara kullanmıyorum zaten 😀
Eskiden güzeldi 😅şimdi güzel değil gariban çikolatası ucuzdu. 😅
Fakirdik biz 😅
Ne güzel içme çok zararlı zaten 😅bende pişmanım içtiğime de bağımlısıyım artıkın bırakamıyorum
Eskiden çok tatlı şeyler vardı şimdi yarısı yok yarısı değişik tata
Evet valla 😅 çokomel vardı bugün aldım. 😅Eskisi gibi olan ne kaldı ki 😅 bilgisayar oyun oynamayı çok severdim iki bilgisayarım var bir sürü oyun ama pek oynamıyorum 😅bizde değiştik, insanlar dandikleşti 😅 ürünler normaldir djdjdj
Hayatin doğası bile değişti eskiden renkler vardı 😀
Doğru söylüyorsun 😅her şey değişti 😅 değişiyor 😅 doğanın da canı cehenneme 😅 aşk bana yeter 😅ama şey ya 😅renkler hâlâ var 😂sjsjsjs
Ortak zevkler geliyor aynı kıyafetle giyerek olacak şey değil bu uyum olayı
Uyum bir erkeğin uzun olması ben onun minnoşu olmam ahaha
, sizi film ve sigara uyumu mxnx
Hiihhh?
Anladım 😃
sevgi ve güven gelir
Tartışmamak değil de, anlayışla birbirine saygı ve merhametle yaklaşıp, birbirine zorluk çıkarmadan, ona dünyadaki en rahat yer hissini vermek.
kimsenin anlamadığı şeyi anlayıp aynı anda gülmek hareketlerin tepkilerin senkronize olması çoook tatlı bir an
Biz joker @quenn moduna geçmk üzereyiz , size uymaz.
Lego gibi ne yöne döndürsen de birbirine bağlanır. İşte sevgiliyle eşle olan uyum da öyle olmalı.
Pati ilişkisi xnd
Günlük kombin uyumu jdjd
Öyle bir şey var mı ben bilmiyordum ben şok...
Hiç olmaması herhalde
Şu an telefonda uyuyoruz sesli
hayvanlar çok tatlı
Evettt
Uyumsuz
Posum
Hiç sevgilim olmadı
O yüzden Bilmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?