Arkadaşlar Arkadaşımı gerçekten kaybetmek istemiyorum ne yapmalıyım Lütfen fikir verir misiniz?

Bir tane arkadaşım tabiki yok ama benim arkadaşlarımın neredeyse hemen hemen hepsi evli. O yüzden ben her pazar yalnızım. Belki de yalnızlıktan dün iki kişiyle yattım ama ben iki kişiyle yatcam diye planlamadım öyle gelişti. Arkadaşım bana o kadar uzun zamandır soğuk ki. Ben onu çok sıktığım çok çocuksu davrandım için. Gerçi artık sıkmıyorum ama zamanında yapınca öyle etkisi kaldı. Gerçekten öyle hiç görüştüm doğru düzgün arkadaşım yok sizinde öyle mi. Birde burdan biri bana insanın sık sık görüştüğü gittiği ortamlarda arkadaşı olur dedi ben devamlı evdeyim. Meltemi kaybetmek istemiyorum. Onu çok seviyorum ama yazdım gibi zamanında çok sıktım için bana soğuk şimdi Instagram'dan üç mesajına bile bakmaya çekiniyorum. En son watsaptan of yazmıştı ona karşılık kısa bir özür mesajı yazdım sonra watsap silindi mesajına bakamadım. Yani her neyse ben nasıl iletişim kurayım arkadaşımla biz onla eskiden yakındık ama dedim ya çok sıktım için birde ben takıntılı oldum için böyle oldu tavrı.
Arkadaşlar Arkadaşımı gerçekten kaybetmek istemiyorum ne yapmalıyım Lütfen fikir verir misiniz?
Cevapla