Hayatıma hiç iyi erkek gelmiyor yaşamak istemiyorum çok yoruldum tavsiyeniz var mı?

Arkadaşlar 27 olacam neredeyse bir tane deseniz düzgün bir adamla karşılaşmadım kimse ne seviyor beni nede benim için çabalıyor her gün ağlıyorum sorunum ne diye bütün arkadaşlarım evlendi bana değişik bakıyorlar erkeklerin benden beklentisi malum iş oluyor bende bunu istemiyorum sonra sebepsizce bırakan engelleyen silen oluyor anlamıyorum yani adam akkili ilişkim olmadı
Hayatıma hiç iyi erkek gelmiyor yaşamak istemiyorum çok yoruldum tavsiyeniz var mı?
Cevapla