🥺Biraz uzun oldu ama yapılan haksızlığı anlattım sizce döner mi🥺?

1 yıllık çok güzel bi ilişkim vardı ilkimdi, onun ikinci ilişkisiydim ilkinde aldatılmış o zamanlar inanmıştım ama şimdide benim arkamdan aldattı beni diyo doğruluğunu bilemem, sevmekten çok ona aşırı güvenmiştim ciddiydik en azından bana öyle diyodu çok kıskanç, aşırı inatçı, sahiplenici biriydi kavga etsek ertesi gün barışırdık. Kahvaltı yapmaz diye sandviç yapardım her sabah ona, erkeklerden rahatsız oluyo diyi kimseye bakmadım konuşmadım instamdakileri çıkardım hatta dondurdum hesabımı, 1 yılımızın dolmasına bikaç hafta kala kavgalarımız başladı. instasına kız eklemeye başladı çıkar dedim çıkarıp başka kişiyileri ekledi sürekli bende instamı açıp çıkardığım bikaç kişiyi ekledim nasıl bi duygu olduğunu anlasın diye bana beni onlarla aldattın diyip ayrıldı, hatta geçenlerde yolda karşılaştığım eski bi arkadaşımı anlatmıştım selam vermişti ama ben ona ihanet olmasın diye duymamazlıktan gelmiştim ama o sen oturup onunla sohbet ettin ben biliyorum dedi güvenmiyomuş bana bundanda ayrıldı. Şu an 2 yıl oluyo ayrılalı ayrılığımızın 2. ayında yazdım sen beni aldattın dedi. 10 ay sonra yazdım sen bana yalan söyledinde ayrıldık ya dedi 4 ay önce yine yazdım ve ortak kararımızla ayrıldık ya ben sana umut vermedim olamayız biz biliyosun yaptıklarını dedi. Ben ona hiçbişey yapmadım ama çok sevdiğim için sürekli yazmış bulundum kimseye bakmadım 2 yıldır ve önüme bakma kararı aldım sınavım var ona çalışmaya başlayacağım, onu rabbime havale ettim ağlayarak. O benim onu sevdiğime ona yazacağıma emin olduğu için mi hiç yazmadı 2 yıl içinde sizce, özelden aramışlığım fakelerden istik atmışlığı oldu o 10 ay içinde. Ama ben sadece onun pişman olduğunu görmek istiyorum onu istemiyorum artık aradan kaç yıl geçerse geçsin sizce döner mi içim soğusun istiyorum çünkü anlatamam size içimdekileri🥺🥺🥺

🥺Biraz uzun oldu ama yapılan haksızlığı anlattım sizce döner mi🥺?
Cevapla