Kızlar siz nasıl teklif almayı daha çok seviyorsunuz?

Yani detaydan bahsetmiyorum. Şöyle söyliyeyim, sevidiğim kızala bir daha konuşmayı düşünüyorum ama diyorum ki acaba bunu mesaj olarak atsam mı yoksa uygun bir zamanda yüzyüze mi söylesem. Mesajda şöyle; sevi seviyorum falan filan... Müsait oldugun bir zaman bir yerlere oturup konusabilirimiyiz
Kızlar siz nasıl teklif almayı daha çok seviyorsunuz?
Cevapla