Erkeksiz yaşama çok alıştım artık erkeklerle konuşmaktan korkmam normal mi?

Ne zaman bir erkekle konuşmaya başlasam dışarıdan ne kadar iyi görünürse görünsün sonunda hep ilişkiyi kestim çünkü hepsi pislk çıktı neyse sonra bir ara tamamen hepsiyle konuşmayı kestim ve hayatım aşırı güzelleşti stressiz, sağlıklı, enerjik ve mutlu hissediyorum. Ama içimde korku oluştu hiçbir erkeği istemiyorum artık erkek düşmanı mı oldum acaba

Erkeksiz yaşama çok alıştım artık erkeklerle konuşmaktan korkmam normal mi?
Cevapla