Günaydin mesaji, gün içinde 1-2 kere kısa araṣma, buluṣma yapılacaksa buluṣmak yapılmayacaksada çok konuṣmuyoruz hatta bazen akṣama kadar hiç konuṣmuyoruz sonra yatacağımızda kısa bir araṣıyoruz o kadar.
Sizce normal mi?
Günaydin mesaji, gün içinde 1-2 kere kısa araṣma, buluṣma yapılacaksa buluṣmak yapılmayacaksada çok konuṣmuyoruz hatta bazen akṣama kadar hiç konuṣmuyoruz sonra yatacağımızda kısa bir araṣıyoruz o kadar.
Sizce normal mi?
Cevap
8Cevap
normal gıbı derken bulusma olmasına ragmen uzaklık var gıbı sızınkısı fb ılıskısı olmus
ama ikimizde çalıṣıyoruz haftada 3 kere bulusuyoruz zaten
yakinmiyorum sizce nirmal mi diye soruyorum
Bu sevgililik değil kanka gibi bişey olmuşsunuz siz
ama buluṣuyoruz zaten haftada 3 kere falan
hergün durduraksız konuṣamıyoruz zaten çoğunlukla çalıṣıyoruz
Buluşmayla alakalı değil istersen hergun buluş, ama gün içinde kısa mesaj da olsa her saat başı iki saate bir konuşulması gerek.
Bu durum gün içinde çiftlerin birbirini ne kadar düşündüğünü gösterir
O konuṣmalar oluyor zaten kısa bi mesaj illa yollariz
ama telefon baṣında sürekli mesajlaṣmıyoruz zaten ben çoğunlukla yazmayı unutuyorum
Sizin için yeterli ise normaldir
benim için yeterli değil ama çalıṣtığımız için böyle
zaten 7/24 yazisamam zamanim yok
haftada 3 kere bulusuyoruz zaten
Sevgilisiniz di mi kesin?
ama buluṣuyoruz zaten haftada 3 kere falan
hergün durduraksız konuṣamıyoruz zaten çoğunlukla çalıṣıyoruz
normal ne bekliyorsun ki
herkes normal bulmamis
Öyle sevgili mi olur
ama buluṣuyoruz zaten haftada 3 kere falan
hergün durduraksız konuṣamıyoruz zaten çoğunlukla çalıṣıyoruz
Değişik sevgililik😀
ama 7/24 konuṣsak sıkılır
Herkes aynı değil ama Ben sıkılmam daha çok hoşuma gidiyor
o da sıkılmıyor zaten hatta bana bazen der niye yazmıyorsun aramıyorsun diye
ben bazen unutuyorum
Ne diyeceğimi bilemedim 😀
Anormal ve normal
cok
iyii çok güzel
Kaç yıllık ilişki
1 sene
evet ikimizdr calisiyoruz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence kesinlikle normal, hatta sağlıklı diyebilirim! 🌸 Her ilişki farklı dinamiklere sahip ve sizinki de böyle kurgulanmış gibi görünüyor. Hayatınıza ayrı ayrı devam ederken akşamları kısacık bir telefonla birbirinize bağlanıyorsunuz, bu gayet tatlı bir denge. 💕 Gün boyu sürekli iletişimde olmak zorunda değilsiniz, önemli olan birbirinize olan güven ve saygı. Hem biraz özlemek iyidir, heyecanı canlı tutar 😉. Sen bu düzenden memnunsan sorun yok demektir. Peki bu şekilde ilerlemek sana huzurlu hissettiriyor mu?