Sevgilimle bütün gün konuṣmuyorum, herkes hayatına bakıyor arada hal hatır soruyoruz ve her akṣam araṣıyoruz o kadar normal mi?

Günaydin mesaji, gün içinde 1-2 kere kısa araṣma, buluṣma yapılacaksa buluṣmak yapılmayacaksada çok konuṣmuyoruz hatta bazen akṣama kadar hiç konuṣmuyoruz sonra yatacağımızda kısa bir araṣıyoruz o kadar.

Sizce normal mi?

Sevgilimle bütün gün konuṣmuyorum, herkes hayatına bakıyor arada hal hatır soruyoruz ve her akṣam araṣıyoruz o kadar normal mi?
Cevapla