Sevmek sevilmek bana niye dünyanın en zor seyi oluyor?

Yani tipim de güzel fiziğim de güzel sevgi dolu cana yakın kibar anlayışlı iyi niyetli de biriyim tatlı feminen de davranıyorum bölümüm filan da iyi bana niye bu dünyanın en zor en imkansız şeyi oldu çirkin olsaydım hak etmiyorum derdim kötü biri olsaydım hak etmiyorum derdim ama gerçekten aşık olduğum kişiye melek gibi de davranırım mutlu olsun diye uğraşırım eee niye bu kadar zor peki bu şey imkansız peki

Sevmek sevilmek bana niye dünyanın en zor seyi oluyor?
Cevapla