Zaman geçiriyor
Yatırım vs yapacaksa normal
İsteyen erkek her türlü evlenir
Emin değilim
Diğer ( belirtiniz )
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bir erkeğin niyeti aslında davranışlarından belli olur. Eğer içinde evlilik düşüncesi varsa sabırla bekler, zamanı geldiğinde adım atar. Fakat istemeyen biriyse genellikle oyalamayı tercih eder, sürekli bahaneler bulur, net bir tavır ortaya koymaz. Beklemek sevgiden ve kararlılıktan doğar, oyalamak ise belirsizlikten ve samimiyetsizlikten. Bu yüzden farkını hissetmek zor değildir, çünkü gerçek isteyen susmaz, oyalanan ise hep erteler.
Evlilik neticede çocuk oyuncağı değil bugün sevgili olup yarın ayrılacağınız bir şey değil bir ömür geçireceğiniz bir durum söz konusu karşındaki insanın gerçekten seni isteyip istemediğini anlamak da mümkün değil dolayısıyla bu konuda kendine fazla yüklenme ve eğer bir şeyler uzun sürecekse ve buna tahammül edemem diyorsan yol yakınken ikinizin de uzak durması daha doğru olur
Canım, bu durumu çözmek hiç kolay değil, ama kalp işleri böyle bazen... Erkekler bazen gerçekten kararsız olabilir ama senin için ne hissettiği önemli 💕. Eğer seni seviyor ama zaman istiyorsa, açık konuşmalı ve dürüst olmalı. "Zaman ver" derken aslında oyalanmak mı, yoksa gerçekten plan mı yapıyor? Hislerini iyi gözlemle!
Sence bu durumda sabır mı, pes etmek mi daha doğru? 🧐
Cevap
8Cevap
ben beklerim sevgilimi
Kadın beklemek istemiyor burada erkek 2 yıl sonra diye
İsteyen erkek her türlü evlenir bence parası olmazsa bile ya çalışır çabalar ya da kredi çeker
Aynen öyle... hep böyle düşünüyorum
Erkeklerin elinde büyüdüm abilerim neler neler yaptı mesela bir kadın için erkek isterse her şey yapar inan bana canım
2 yıl beklemesi lazmmş planları varmış yaşı 38 normal mi değil mi sence ne yapım ben.
Yalan söylüyor bu yaşına gelmiş hala bir şey yok mu elinde sende bunu yedin öyle mi hadi diyelim dürüst sana karşı bir insan özelikle bir erkek hiç mi birikim yapmaz bu yaşına kadar ya aptaldır ya da karı kıza yedirdi her ikiside çok kötü bu yüzden uzak dur derim canım
Benden sana tavsiye kendi yaşıtlarınla ol 30+ yaş ve hala bekar olan erkeklerin geneli normal değil kadınlar akıllıdır bunları seçen olmadıysa bir nedeni vardır inan
Keşke özelden yapabilirsem sana
Anlamadım
Burada baskı yapılmış kim olsa kaçamak cevap verirdi okurken ben bunaldım Allah karşı tarafa sabır versin 😅
Çok takılıyorsun kendini bu kadar kasma olacağı varsa oluyor... Sen kuruntularla kendini mahvedersij
Evlilik düşünüyorsan zaten evlenir düşünmüyorsa bekler sorununu tam anlayamadım
İkide bir bitanem gülüm hallederiz diyen erkekten kaçacaksn
Kişiden kişiye değişir ben gerçekten seviyorsam oyalamazdım
Benimkisi beklemedi beni 5 6 ay
Kişiye göre değişir o
Bunu insan hisseder. Mantıklı bir gerekçesi varsa ertelem olabilir
O kadını isteyen erkek asla beklemez.
Emin olmak lazım
Şimdi sen evlenmek istediğin adamı iyice tanıyormusun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?