İnsan birlikte olduğu kişiyi kıskanmaması sizce anormal bir durum mu?

Yani bunu iki taraf içinde söylüyorum. Kıskanmıyorsa sevgisi olmadığını mı gösteriyor? Bir kadın şunu dedi benim olanı neden başkasından kıskanayım dedi? Sizce haklı mı?
İnsan birlikte olduğu kişiyi kıskanmaması sizce anormal bir durum mu?
Cevapla