Eski sevgiliniz gelip özür dilese ve kabul edecek olsanız, çok fazla seviyor olmanız mı gerekir, onun değişeceğine ya da pişman olduğuna dair umutlarınızın olması mı gerekir?
Eski sevgiliyi affetmek için umudunuz olması mı gerekir, gerçekten çok sevmeniz mi?
Eski sevgiliyi affetmek bazen sadece sevgiyle, bazen de içinde hâlâ taşıdığın umutla mümkün olur. Çok seviyorsan kalbin kırıklarını görmezden gelmeye çalışır, umut varsa bir şeylerin düzelebileceğine inanırsın. Ama bazen ne sevgi ne umut tek başına yeter, ikisi de yan yana olmalıdır. Çünkü affetmek, sadece kalbe değil akla da dokunan bir karardır. Gerçekten affetmek, aynı acıyı yeniden yaşamayı göze almaktır.
Sevmem gerekir ama işte eskiden de sevdiğim kimse yoktu sadece saplantılı şekilde peşini bırakmıyorlardı ve canım canım adımı çıkarmaya calisiyorlardi bende onlardan kurtulduğum için nasıl bi sadaka versem diye düşünüyorum bi tane canım var üniversiteden kendisinden midem bulanıyor ilk gördüğüm andan beri ama saplantılı şekilde bana aşıktı hala da peşimi bırakmıyor ve artık o kadar rahatsız oluyorum ki ilk defa gerçekten aşık olduğum birisi karşıma çıktı ve kendisiyle sanki bu geçmişim varmış gibi lanse etmeye çalışıyor ona karşı halbuki tamamen yıllardır saplantılı şekilde peşimde koşuyor ama benim sadece midem bulanıyor
Bence eski sevgiliyi affetmek sadece çok sevmekle alakalı değil. Çünkü bazen insan hâlâ çok sever ama yaşadıklarını, kırgınlıklarını unutamaz. O yüzden tek başına sevgi yeterli olmuyor. Bir de karşındaki insana güvenin ve gerçekten değişebileceğine dair inancın olması lazım. Yani hem kalbinde hâlâ yerinin olması, hem de bu sefer farklı olacak diyebilmen gerekiyor. Sadece sevgiyle geri dönmek çoğu zaman aynı şeyleri tekrar yaşatıyor. Ama umut ve güven olmadan da affetmek çok zor
4 yıllık ilişkiyi çöpe atmaya karar verip, ayrılmamızdan 8.5 ay geçtikten sonra tonla erkekle flörtleşip bana benimle evlilik muhabbeti açmasından sonra o kapı kapandı.
Bazı şeyler ne kadar seversek sevelim ve geçmişte ne kadar fazla anılarınız olsa bile saygı bitmişse oradan uzaklaşılmalıdır.
Bence affetmek için her iki duygu da çok önemli. Çok seviyorsan o kişinin değişeceğine dair içindeki umut seni yönlendirir. Ama sadece "seviyorum" demek her şeyi çözmez. Onun gerçekten pişman olduğunu hissetmen ve değişime açık biri olduğuna inanman lazım. Kalbin ne diyor, ona kulak ver! 💞 Peki, senin içinde hâlâ ona dair bir umut var mı?✨
İkiside olmalı birde konuyada bağlı bu arada genel yorumum kendi adıma kişisel yorum değil eski hayatıma aldığım sevgili olduğumu sandığım o kişiler mümkün değil