İçim yanıyoooo eski esimle yeni esim arasında kaldım napıcam? :(?

ilk esim cok sınırlıydı beni manıpule etsede onu sevıyodum ama bı noktadan snra kendimin yokoldugunu gordum gecen içkiliyken aradı benı nısanlımın evınde 2 sene oldu hala unutamıyomu desem yoksa yeni nişanlımla güç yarısındamı anlamıyorum buda bana yaptıgı bı oyun mu dıyorum ve kafamı cok karıstırıyo yeni ilişkime odaklanamıyorum evlenme dıyo bana kendısı bızım kendi evımızı kurarken elını bseye surmedı hep ben yapmstm herseyi

Güncellemeler
9 ay
Mdldkk
İçim yanıyoooo eski esimle yeni esim arasında kaldım napıcam? :(?
Cevapla