Aşk İlişkileri konusunda 8,9b cevap paylaştı. Bir erkeğin 15 saatlik yolu göze alıp gelmesi bence sevginin büyük bir işareti olabilir çünkü zamanını, emeğini ve enerjisini veriyor demektir. Kimse öylesine bu kadar yolu çekmez, hele de sevmediği biri için hiç yapmaz. Bu kadar zahmete katlanmak aslında kalbinin orada olduğunu, yanında olmayı gerçekten istediğini gösterir. Sevgi sadece sözle değil, böyle somut fedakârlıklarla da kendini belli eder. O yüzden uzun yolları aşmak, yorgunluğa rağmen gelmek bana göre en saf şekilde sevmektir ve değeri kolay kolay ölçülmez.
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Saçmalama Ebru ne saçam sapan bir soru bu hayır tabiki sevmiyor adam o kadar yolu tabiki sırf otobüsle uzun yol çekmeyi o iki büklüm koltukta o kadar yol gitmeyi o yolda bitap düşüp geceleyip perişan olmayı sevdiği için geldi elbette seni zerre sevmiyor nefret falan ediyordur hatta. Yahu bu soruları sorarken hiç düşünmüyonuz mu abi ne saçma sorular!
01 Yorumla
Aşk İlişkileri konusunda 923 cevap paylaştı. Ben sana bir şey söyleyim mi benim eski sevgilim istanbuldan diyarbakıra gelip 2 saat kalıp gidiyordu bakınca seviyor diyordum ama sevmiyormuş o yüzden hiçbir harekete göre seviyor deme benden sana tavsiye
06 Yorumla
Ne sevgisi ya erkeklere Aralık kapı olsun fizana giderler djsdjj
12 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Ebru'cum, 15 saat yol kat etmek ciddi bir emek ve özveri göstergesi! Eğer bir erkek bunu yapıyorsa, duygularında gerçekten samimi olabilir. 🚗💑 Ama yalnızca bu davranış, tamamen sevgi kanıtı demek değildir. Çünkü önemli olan, davranışlarının genel bir tutarlılık göstermesi ve onun yanında kendini nasıl hissettiğindir.
Sana doğru hissettiriyorsa, yüreğine güven derim. ❤️ Peki bu uzun yolculuk için neler hissettin, sence gerçekten değerdi mi? 🌟10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
108Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
u 9 ayMerhaba, hayır aslında niyet önemli yani 15 saatlik yolu gelmesinin asıl nedeniyle ilgilenmek lazım. Doğrudan bir menfaat için mi geliyor yoksa o kişiyle gerçekten aradaki bağı kuvvetlendirmek için mi bunu yapıyor aslında bu sorunun cevabıyla birlikte gerçekten seviyor mu sevmiyor mu o şekilde bir yorum yapabiliriz.
15 Yorumla- 9 ay
Şahsi bir soru değil aslında genel manada bir soru bu..
- 9 ay
Evet, ben de genel bir yorum yaptım zaten :)
- 9 ay
Anladım ayrıntı lazım gibi dediniz ya hanı anlamak için sorum şahsi olmadığı için ayrıntı verip detaylı yorum alamıyorum o yüzden dedim :)
- 9 ay
Yani örneğin kişi bir cevap verecek sonrasında o şekilde yorumlanacak, yorum getirilebilecek kafada veya sözlü olarak demek istedim orada. Hani bunu genel bir anlamda söyledim. Ben de baştan yazdığımı okuduğumda şahsi olarak da algılanabilir bir dil olmuş yazı olarak yazdığımız için. O yüzden kusurum varsa kusuruma bakmayın :)
- 9 ay
Estağfurullah ne demek
- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
u 9 ayEn azında yerinde görüp devam edecektir. Sevmek için daha fazla veri lazım.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 6b cevap paylaştı. Ne için geldiğine de bağlı biraz
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u 9 ayhayır sevgi öyle anlaşılmaz
10 Yorumla
9 aySeviyordur evet. Ben de evlenmeden önce eşimle sevgiliyken o zamanlar Çaycuma'da çalışıyordu Kars'tan Ankara 'ya uçakla uçmuştum sonra Ankara 'dan Çaycuma'ya otobüs yolculuğu ile gitmiştim. Seven insan bir şekilde her şeyi yapıyor. Önünde engel kalmıyor yani.
24 Yorumla- 9 ay
Başkaları nasıl ki 🤣
- 9 ay
Yani tabii menfaati karşı tarafın da vermesi elinde ki bir durum. Önceden konuşmuşlardır ki o yüzden geliyordur yoksa boşa gelmez
Gizli Üye(18-24)9 ayTabi ki evet 2 saatlik yol gelse bile seviyorsur. Benim bir erkek arkadaşım vardı 1.5 2 yıl beraber olduk bu süre zarfı içerisinde 1 kere gelemedi yanıma hep bir bahanesi vardı en son gelcem dedi normalde ayın 10unda burada olması lazımdı ama abisi Avusturya dan gelmişti abisi mersine gitmek istemiş o da abisi ile mersine gitti buraya gelmek yerine... Ben zannediyorum ki gezip gelecekler paşam tatile gitmiş sövdüm bir ton beddua ettim abisine de ona da sonra da engelledim bide gelmiş diyor ki tatilim bitsin gelirim yaa engelledim geçti. Yani seviyor dur sen rahat ol...
15 Yorumla
Cevap sahibi9 ayYa yol parası yok, ya işi bitmiyor, ya annesini tek bırakamıyor Bi ara şey dedim illallah yeter ki gel yol parasını ben vereyim... Para olunca da abisi geliyor... Rahat bir aileye mensup olsam ben gidecektim yanına onu görmeye valla...
Cevap sahibi9 ayBir süre sonra koyuyor insana... Ulan bu kadar süre içinde nie gelmiyor bu diyor sun... Bir süre sonra da suçu kendinde arıyorsun
- 9 ay
Hiç kendinde suç arama.. gelmesi de aslında sevgiye bağlamak yanlış ben sorduğum sorunun cevabımdan eminim insanlar ne düşünüyor diye merak ettiğim bir şeydi sordum.. inan bana o kadar yol gelmesi dahi hiç bir zaman sevdiğinin tam olarak bir garantisi değil.. erkek bu seks için gelir, gezmek için gelir , tatil için gelir gelir de gelir ona bahane olsun açıkçası.. sadece bu yeterli değil sevgiye
Cevap sahibi9 ayBu da doğru benim de içimden geçiyor Du seks için gelme ihtimali ama kaldırılır diye tereddüt ettim yazmadım...
- Aşk İlişkileri konusunda 9,1b cevap paylaştı.
9 aySeviyor mu , sevmiyor mu onu görmeden söylemek anlamsız olur.
Fakat kesin bir şey var.
Sizi merak etmesi ve ciddiye aldığının göstergesi olduğuna şüphe etmemelisiniz.
Bu arada profilde görünen yaşınız gerçek yaşınız mı?12 Yorumla- 9 ay
Anladım.
Benim eski sevgilim, haftanın 6 günü hatta bazen pazar günleri de çalışırdı. İşi böyle tempolu bir işti, telefonları susmazdı felan. Ve, aramızda 50km vardı. Adam her haftasonu gelirdi, bak her haftasonu, istisnasız. Yani, seven ve görmek isteyen her şekilde her türlü gelir görür.
Bu kadar yolu da geliyorsa bence sevmiyor değildir.10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
9 ayBir partnerim gündüz vardiyası sonrasında gittiği gece işinden çıktıktan sonra yorgunluktan geberirken yanıma s*KS için gelmek istemişti.
Yani abazan ve/veya çaresiz olduğu için de geliyor olabilir, gezmeyi sevdiği için de, evden uzaklaşmak istediği için de, sevdiği için de… birçok sebep olabilir.10 Yorumla Bir erkek olarak söylüyorum sevgilim Batmanda yaşıyordu ben Kırıkkale’de yaşıyorum yani 1000 kilometrelik bir yol var ben ailemden ve işlerimden dolayı bir türlü yanına gidemedim iki ay sonra askere gideceğim askerdeyken izin alıp gideceğim orada kalacak yerim yok sokakta yatacağım ama 1 saat bile olsa yüzünü görmek için gideceğim yani insan gerçekten seviyorsa mesafeler yollar hiçbirini gözü görmüyor biraz da kişinin tavırlarına ve yaklaşımına dikkat etmek lazım ama tabii ki herkes benim gibi değil onu da unutmamak lazım
10 Yorumla
9 ayBence bir erkeğin 15 saatlik yolu bir kadın için kat etmesi, şiddetli duygulara sahip olduğunun güçlü bir işaretidir, ancak tek başına "gerçek sevgi"nin kesin bir kanıtı olarak görülemez.
Belki sizi meraktan da bu yolu göze alıyor, olabilir.10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı. Kız aşkından köpek olmuş, on tünel, yedi dağ aşmış daha seviyor mu diyorsun. 😂
22 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı. Bence sevdiği kadarda sövüyor :D 15 saatlik yolu otobüsle geldiyse bide üf... Yeni argümanlar doğuyor!
18 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı. 15 saatlik yolu çekip gelmesi sevdiği anlamına gelmez nice insanlar var öylesine takılıp görüşüyor yani
12 Yorumla- 9 ay
Ne kötü değil mi ayırt etmek güçleşiyor...
u 9 ayHele ki bu devirde ne yazık ki..
9 ay30 yaş seçenekleri olabilecek derecede çekiciliği olan bir erkek 15 saatlik yol geliyorsa seni gerçekten seviyor olabilir.
12 Yorumla- 9 ay
Ne derler bilirsin, akıllı köprüyü bulana kadar deli dereyi geçer. Bazen çok kasmamak lazım, en kötü ihtimalle bir tecrübe edinmiş olursun
- Aşk İlişkileri konusunda 792 cevap paylaştı.
9 ayartık nasıl gözü döndüyse... eğer aranızda on yıllık ciddi bir şey yoksa on beş saatlik yolu sadece gelen hayaller kurarak gelir
12 Yorumla- 9 ay
Genel manada sormuş olsan bile çok zor bir aşk ilişkisi buradan bakınca
- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
9 ayBazen kaz gelecek yerden tavuk esirgenmemeside olur
21 Yorumla
9 ayDeğildir, bunun testi de ilk gelişinde hiç bir şekilde fiziki yakınlaşmaya izin vermezsin ve ikinci gelişinde de bir şey olmayacağı izlenimi vermene rağmen geliyorsa o zaman sevgiden söz edebilirsin
10 Yorumla
9 ayŞehvet mi sevgimi bunu zaman gösterecek aceleci olma
14 Yorumla- 9 ay
Fedakarlığına emeğine ve sana olan saygısına bakman yeterli olacaktir
- 9 ay
Rica ediyorum
Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı. Yani herhangi bir amaç gütmüyorsa görmek zaman geçirmek dışında… masum bir sevgi olabilir o zaman… ama düşük bir ihtimal bunun için yol yapacak güzel adama denk gelmek… eğer bulduysanız istisnayı kıymetini bilin… ✨
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
9 aySeviyordur net kimse cinsellik için o kadar saat yol çekmez
11 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 9,6b cevap paylaştı.
u 9 ayBu soruyu daha önce görmüştüm ya yakın zamanda yazmistim
Bilmiyorum birden çok cevabı olabilir
Seviyor olabilir, merak olabilir, baska isleride vardir o da aradan çıksın olabilir bütünüyle bakmak gerekir ilgisi alakasi sadakati
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Valla seviyor diyemem sevmiyorda diyemem bu gözler bi ton yol gelip gideni tekrar geri geleni gördü ama rolleniyorda olabilir erkek itemi bu belli olmaz
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
9 ayElbette. Harika. İlişki basladiktan sevgi duygusu oluştuktan ne kadar zaman sonra geldi? Kaç aylık ya da yıllık ilişki içindesiniz. Kaçıncı görüşmeydi?
11 Yorumla- 9 ay
Oralara yolu düşmüştür. Geçerken bir ugrayayim demistir. Bu olamaz. Tek amaç seni görmek olmalı ve evet.. bu adam benimle ciddi düşünüyor.. vazgeçmeyecek diyebilmek için iliskinizle ilgili daha fazla veriye ihtiyacimiz var. Ama tabiki güzel bir işaret.
9 ayBu soru ikinci kez soruluyor yakın zamanda. Daha önce de bu soru soruldu. @KızlarSoruyor
Ayrıca söyleyeyim; sevmeyi sadece 15 saatlik yolu gelmesiyle ölçmemek lazım.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
9 ayBaşka bir şey için de geliyor olabilir. Daha önceki ilişkideki durumlarını bilemiyoruz.) Bunu en iyi anlayacak kişi yine Sizsiniz
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 673 cevap paylaştı.
9 aySen olsan gider misin? Erkek diye her yükü o çekicek değil ya, ha ayrıca sevmese neden geldin? Bu sevgiyi devam ettirmek aslında senin elinde
10 Yorumla Ya seviyor ya arzuluyor. İki seçenekte 15 saatlik yola götürür bir erkeği o yüzden burdan anlamak zor. Başka testler yapmak lazım.
10 Yorumla
9 aySevme mi bilmem ama duygusuz olsa asla ama asla gelmez erkek değil kadın da gelme 15 saat nedir ya :)
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı.
9 ayErkeğe ayda kadın var demişler Uzay mekiği icat etmiş. Kadına ayda erkek var demişler seviyorsa gelir demiş. Yani 🙃
10 Yorumla Buna inanmam... erkekler cinsellik içinde olsa dünyanın bir ucuna gider.. Sevgi ile alakası olduğunu düşünmüyorum ben.
10 Yorumla
9 ayHer zaman değil. Sevgilini de seni de tanımıyorum. Yanlış düşünüyor olabilirim ama çoğu girecek delik bulmasın yeter ki. Fizan’a gider.
10 Yorumla
s 9 ayHer zaman değil ya.
Amacına bağlı yani.
Bazı durumlarda fedakarlık ederiz bir şeylerden. d10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı.
9 aySenden bir beklentisi yoksa evet seviyor kimse kimse için semtten semte yolculuk bile yapmıyor bu zamanda
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 37,4b cevap paylaştı.
9 aySevmese niye gelsin ki
12 Yorumla- 9 ay
Bunu kadının anlayıp engel olması lazım ya da bunu algıladığı an her şeyi bitirmeli. Ha karşılıklı ise o ayrı bir dünya.
Sırf altta kalmamak için bile gelmiş olabilir yakında bunun lafını ederse şaşırma dmkddk
20 Yorumla
9 ayİşin ucunda sadece sohbet ve gözlerinin içine bakarak sohbet etmek varsa, c. lik yoksa evet.
20 YorumlaBulunduğu semtte kimseye ulaşamadığı, karısız kaldığı anlamına gelir
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)9 ay"Çavuşu tokatlamaktan yorulmuş bir adam için mesafeler önemli değildir"
Charles Dick.
(Soyadı bu kadar) :)
30 Yorumla
9 ayHoslanip ilgim yoksa 15 dkka bile gitmem.
ilgisi vardir diye dúsúnúyorum10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı. Bu hemen belli olucak bişey değil
Zamana ihtiyacınız var
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 338 cevap paylaştı. Ne istiyon ferhatin sirini deldigi gibi odami delsin anca oylemi inancan
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı. Yanı sevemesem teee o kadar yolu nıe gideyim bea bi değerin varkı mücadele edio
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
9 ayErkekler hakkında hiçbir zaman kesin yargıya varamıyorum artık
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 576 cevap paylaştı.
9 ayhayır
bir çıkar için de o yolu gelebilir10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
9 ayHayır geçen hiç tanımadığım adam benimle yatmak için 23 saat gelmek istediğini belirtti
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Evet önem veriyor emek veriyor. Bende 8 saat uçuşla kıta geçmiştim
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı. Ne için geldiğine de bağlı. Aranizdaki iletisimin ne olduğunu bilemiyorum. Ne konustunuz da geliyor.
10 YorumlaEvet öyledir ben sevdiğim kadın için 27 saat yolculuk yapmış biriyim
10 Yorumlatabi gelecek kız halimle ben mi gelim derdim bu bir lüks değil
10 YorumlaTek gelipte 5 kişi dönmesinlerde onun dışında güzel
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.
9 aySanmam. Cinsellik niyeti ile de gelebilir. İlla seviyor hoşlanıyor demek doğru olmaz
10 Yorumla
9 ayne şanslısın senin için nerlerden geliyorlar benim için 2 saattlik yol bile gelinmiyor ben geleyim diyorum onuda kabul ermiyor ☹️
12 Yorumla- 9 ay
yok artık seks partnerim bile 3 saatlik yolu geliyor sen düşün artık
- Aşk İlişkileri konusunda 14,6b cevap paylaştı.
m 9 ayNiyeti kötü olan 5 gün yolculuğa bile giki çıkmaz. Niyet önemli niyet
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.
9 ayKesinlikle öyle 👍 emek varsa sevgide vardır
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 9,2b cevap paylaştı. Degildir tabi gercek sevdigine emin olmak istiyorsan. ayrilalim. de o zaman. sevip sevmedigini. anlatsin.
Saygi duyabiliyorsa seviyor.
Cirkeflesiyorsa kendini seviyordur.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
9 aySevgi göstergesi diye bir şey yok bence neler yapanlar sonrasında ne acılar çektirdi
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 872 cevap paylaştı. Anlaşıldı tanışıp konuşmaya başladığın biri 15 saatlik bir yerden gelmek üzere, gün boyu gexeceksiniz. Çay yemek vs. Güzel bir gün geçecek. Hadi hayırlısı diyelim
02 Yorumla
9 ayMadem o kadar seviyor cahil olabilir tecrübesiz olabilir öyle ya sevmenin tecrübesizliğimi olur madem öyle istesin seni babandan nişanlanın baktınız anlayamıyorsunuz ayrılırsınız baktın yanaşmıyor yol ver gitsin
10 Yorumla
9 aySeviyordur ancak geldigi kişiyi mi yoksa kendisini sevdiği için mi bilemem
12 Yorumla- 9 ay
EYVALLAH
- Devamını Gör (104)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer