Kavga edince, kırılınca, ilgisiz kalınca başkaları ile konuşmak istiyorum?

Hayatım boyunca kimseyi aldatmadım yapmam da. Sevgilimi çok seviyorum ona çok bağlıyım ama sinirlenince ve kırılınca böyle bir istek geliyor sebebi ne

Kavga edince, kırılınca, ilgisiz kalınca başkaları ile konuşmak istiyorum?
Cevapla