Erkek arkadaşım her gün azıcık da olsa arkadaşlarıyla buluşuyor ben de diyorum ki biz de buluşalım ama bunu istemiyor senle zaten buluşuyoruz diyor
Kendisine benim yerimde olsa ne yapacağını sordum o da dedi ki arkadaşlarıyla buluşmasına bir şey demezdim zaten bana da WhatsApp’tan vakit ayırıyor diye düşünürdüm falan dedi
yani bir insan molalarını bile arkadaşlarıyla kullanıyorsa sevgilisine kullanmıyorsa sizce sevgilisi nankör mü oluyor ben anlamadım ya
bana nankör diyor Oysaki ben nankör değilim bana yaptıklarını görüyorum sürprizlerini görüyorum ama yanımda çok az duruyor arkadaşlarının yanında saatlerce dururken benim yanımda 2 dakika anca duruyor
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer