Her gün sevgilimle buluşmak istiyorum sizce abartıyor muyum?

Erkek arkadaşım her gün azıcık da olsa arkadaşlarıyla buluşuyor ben de diyorum ki biz de buluşalım ama bunu istemiyor senle zaten buluşuyoruz diyor

Kendisine benim yerimde olsa ne yapacağını sordum o da dedi ki arkadaşlarıyla buluşmasına bir şey demezdim zaten bana da WhatsApp’tan vakit ayırıyor diye düşünürdüm falan dedi

yani bir insan molalarını bile arkadaşlarıyla kullanıyorsa sevgilisine kullanmıyorsa sizce sevgilisi nankör mü oluyor ben anlamadım ya

bana nankör diyor Oysaki ben nankör değilim bana yaptıklarını görüyorum sürprizlerini görüyorum ama yanımda çok az duruyor arkadaşlarının yanında saatlerce dururken benim yanımda 2 dakika anca duruyor

Her gün sevgilimle buluşmak istiyorum sizce abartıyor muyum?
Cevapla