En iyi partneri bulamıyorsak elimizdeki ile yetinmek mi gerekir?

Daha iyisini bulamıyorum. Ben de çok iyi değilim zaten eğitim seviyem, fiziğim, kendime bakma durumları vs. Hal böyleyken kimse de karşımıza çıkmıyorsa var olan birine şans verip devam etmek daha mı mantıklı? Sevme becerimi yitirdim resmen.

En iyi partneri bulamıyorsak elimizdeki ile yetinmek mi gerekir?
Cevapla