Sevmediğim halde uzak durduğum halde niye bunu yaşıyorum?

İlişkiyi sevmiyorum. Pis filmlerden de uzak duruyorum izlemiyorum. Ama sürekli aklıma sanki bilinçaltımda kötü şeyler var gibi iğrenç şeyler geliyor. Neden böyle olur. Beynimi nasıl düzgün kullanabilirim?

Sevmediğim halde uzak durduğum halde niye bunu yaşıyorum?
Cevapla