Eski sevgilinle o kadar şey yaşadıktan sonra başka kadın/erkekle evlenmesi sizce de saçma gelmiyor mu?

Bu sorumu belaltına çekmeyin lütfen. Demek istediğim adamın ya da kadının her şeyini biliyorsun belkide onu kendisinden daha iyi tanıyorsun ama bir şeyler oluyor ve ayrılmak zorunda kalıyorsunuz başkasını tanımak tekrardan sevmek açıkçası bana saçma geliyor sanki bu yönlü sevgi bir kişiye verilebilir ve o kişiye yakışır gibi bende sevgilimden 1 yıl oldu ayrılalı ve artık böyle düşünmeye başladım tekrardan birini sevmek istemiyorum bir tane hakkım vardı ve onu yanlış kişide kullanıp elendim
Eski sevgilinle o kadar şey yaşadıktan sonra başka kadın/erkekle evlenmesi sizce de saçma gelmiyor mu?
Cevapla