Flörtüm almaya geleceğim seni dedi 30dkklık yol evi,3 saat oldu yok, arada bide arar geliyorum diye, dalga geçer gibi. Çok saçma?

Yahu gece oldu artık gelme dedim son aradığında, peki dedi kapattı. Dengesiz mi ne bu herif? Hazırlanmış bekliyorum aptal aptal, çok zoruma gidiyor ya dalga geçer gibi?
Flörtüm almaya geleceğim seni dedi 30dkklık yol evi,3 saat oldu yok, arada bide arar geliyorum diye, dalga geçer gibi. Çok saçma?
Cevapla