Nişanlım telefonda sürekli konuşmak istiyor. ben ise 15 dk dan sonra sıkılıyorum. sizce?

4 ayda bir görüşüyoruz.22 aydır nişanlıyız. telefon görüşmelerini hep ben sonlandırmak zorunda kalıyorum ve bana çok kızıyor. onu sevmediğimi düşünüyor ya da sevdiğimi net bilip kavga çıkartmak için bahane üretiyor. anlamadım gitti arkadaş yeter yahu..
sizce nasıl bir tavır, tutum içinde olmam gerekir?
baştan savma idare etme tutumu mu? yoksa problemi çözme , tartışma eksenli bir tutum mu?
Nişanlım telefonda sürekli konuşmak istiyor. ben ise 15 dk dan sonra sıkılıyorum. sizce?
Cevapla