Sizce sırf biraz iyi hissetmek için ona adım atmalı mıyım?

2 yıl kadar önce kesin bir şekilde konuşmayı kesmiştik ama hep çalkantılı bir ilişkimiz vardı. O son konuşmada sinirli ayrılmıştık ama normalde de siniri hemen yükselen insanlarız. Bana çok iyi gelen biriydi iyi hissettiren biriydi ama llişki olarak da hayatıma uygun olmayan biriydi bu nedenle olmamalı geleceğime bunu yapmamalıyım diyerek bitirmiştim. Ama gelelim ki şu an onun bana iyi hissettirmesine ihtiyacım var. Sizce ona karşı bir adım atmalı mıyım?
Sizce sırf biraz iyi hissetmek için ona adım atmalı mıyım?
Cevapla