aldatmak psikolojik bir rahatsızlıktır bu yüzden bu durum kelimelere dökülemeyecek bir durumdadır çünkü seviyorsun seviliyorsun üstelik evlisin dolayısıyla sevdiğin için evlisin ama başka bir kadına veya erkeğe gidiyorsun
şimdi ya seviyorum diye yalan söylüyorsun ya da akıl sağlığın yerinde değil madem sevmiyordun neden evlendin madem seviyordun neden başkalarına gidiyorsun
eğer nedenlerin varsa boşanırsın ondan sonra ne yaparsan yaparsın ben onların kafalarına düşüncelerine inemediğim için bu eksikliklerini bilemeyeceğim :D
Aldatanların kalbi mi 🙄 varda maalesef o kalpler kötü olarak geçiyor o işten sonra, bir de böyle kişilere geri dönmek şans vermek isteyen geri kafalı insanlar var maalesef
Genelde aldatan kişi, hayatındaki kişiyi hak etmediğini o kişi için yetersiz olduğunu düşünür ve bunun altında ezilir. Aşağılık kompleksinde olduğu için aldattığı kişi/kişileri seçerken de hayatındaki kişiden özellik olarak daha düşük kişileri seçer ve seviyeyi eşitlemiş olur aynı zamanda hayatındaki kıymetli kişiyi de kaybetmek istemez ve böyle gizli ilişkiler içerisine girer.
Aldatanlar kalbi merhameti ve karakteri olsa bunu yapmazlar. Ego , psikoloji değerli hissetme doyumsuzluk ya da aç gözlülük karakter eksikliği adı her neyse işte cinsiyeti yok bunun şahsiyeti yok
Aldatmanın sebebini tek bir şeye bağlamak imkansız ama çoğu zaman bu, iletişim eksikliği ya da kişinin kendi içindeki mutsuzluktan kaynaklanıyor. Kalbi yok demek yerine, belki de o an duygularını doğru yönlendiremeyen biri demek daha doğru olabilir. Sana göre aldatmak tamamen bir tercih mi, yoksa bir anlık zayıflık mı? 💔