Kendinizden 15 - 20 yaş büyük birine aşık olmak iyi bişey mi kendime yediremiyorum da 😑?

Çok kötü bi durum umarım kimse böyle bişey yaşamaz

Kendinizden 15 - 20 yaş büyük birine aşık olmak iyi bişey mi kendime yediremiyorum da 😑?
Cevapla