Merhaba 2 yıllık ilişkim var ben evlenmek istiyorum ama o konuyu açmıyor?

2 yıllık ilişkim var herkes biliyor bizi her gün görüşürüz o konuda sıkıntı yok evli gibiyiz ama evli değiliz yani ben açıyorum konuyu ama şu olsun bu olsun ondan sonra diyor abisinin yanında çalışıyor kendine dükkan açmak istiyor arıyor diyor ki dükkanımı açayım o zaman evleniriz ama 1 yıl geçti dükkan araması hala bulamadı yani onu mu bekliyceğim bir dükkandır gidiyor anlıycagınız diyor ki seni sevmesem önceliğim sen olmazsın her anımı vaktimi sana ayırmam diyor. Ama nem bunu istemiyorum ki ben evlenmek istiyorum bekle daha diyor dükkanımı açayım ya koca yaz geçti eylüle girdik ümidimi gerçekten yitirdim annem de evlenmez seninle diyor moralim bozuldu yani konuyu da artık açmak istemiyorum her seferinde açıyorum ve niyetimi de biliyor Ekim de doğum günüm. Onu bekliyorum diyorum o zaman belki teklif eder yani o zamana kadar zaman tanıdım diyebilirim siz ne düşünüyorsunuz

Merhaba 2 yıllık ilişkim var ben evlenmek istiyorum ama o konuyu açmıyor?
Cevapla