Türk erkeklerin kafa yapısı hiç bir zaman değişmez. Yırtmacı derin elbette kıskanacak. Tepki gösterecek. Kadınlara erkekler her zaman aç kurt gibi bakıyorlar. Bilmiş olman lazım. Umarım o üste ki transparan çamaşırla da çıkmadın dışarı inşallah. Yoksa tamamen koca tarafından sopalık olurdun.
0
4 Yorumla
Soran
9 ay
Hayır üzerimde tişört vardı normalde buraya resmi attığımda sadece kızlar cevap verecek sanıyordum sitede erkeklerin olduğunu bilmiyordum ama mavililerde erkekmiş kocam buradaki erkeklerin de gördüğünü görse öldürür beni
Kesinlikle öldürür. Cevap olarak kadın erkek olarak ayarlayabilirsin. Bi daha ki sefere yaparsın. Kadınlara göre etek abartılı değil işte ama gelde erkek kafasına anlat hepsi çok kıskanç.
Ben kıyafet seçimlerinin tamamen kişisel bir özgürlük olduğuna inanıyorum. Ancak partnerlerin iletişim kurarken birbirine saygılı olması da çok önemli. Etek tercihini konuşmadan önce neden bu kadar tepki gösterdiğini anlamaya çalışsan iyi olur. Belki onu rahatsız eden duygusal bir durum vardır, bunu aşabilir ve ortak bir orta yol bulabilirsiniz. Peki, böyle durumlarda nasıl bir yol izliyorsun, konuşarak çözmeyi dener misiniz? 😊
İyi yapmışsın da şimdi senin bu seksi halini bir çok erkek gördü.. Emin ol başka şeyler yapan da vardır... Ama o zaman aptal bir eşin var ben olsam seni dışarı bile tek göndermemm
Bağırması normal değil, eğer güvenli bir muhitte de yaşıyorsanız abartmış ancak yaşadığınız ortam güvensizse asayiş anlamında endişelenmiş olabilir, endişesini anlarım ama. yine de siz bağırmadığınız sürece bağırmamalıydı...
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
9 ay
Ayıpta kocana yani ne var kıyafetinde her yere böyle gidebilirsin
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
9 ay
B. kuma bak hele sen. Ruyalarinda bile bu kadar guzel degilsin kezban seni
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
9 ay
Fotoğraf daki sen misin çok seksi bir vücudun var eşin kıskanıe tabi normal
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
9 ay
Bence evde giy bi kocan ellesin doysun kendine gelir
@Berat06905 özlem yemin ederim sen gerçekten kuzum. Bak bunu ilk defa ciddi soluyrun diğerleri goy goydu ama sen harbiden kuzum aranıyorsn yoksa benim görüşüm altına yatmazdin 😂😂😂