Ayrıcalık bu değildir, bütün dünya seni suçlarken birinin karşına çıkıp ben seni anlıyorum diyebilmesidir! Sana verdiği destektir...
Bana kıysın, beni yerden yere de vursun ama dost dediğin, ne olursa olsun dağ gibi arkanda dimdik olsun istersin, işte gerçek güven odaklı bağ budur, kıymamak o kadar basit kalır ki yanında...
Kesinlikle öyle! Birinin sana "kıyamam" dediği o anlarda dünyanın en değerli insanı gibi hissettirmiyor mu? Ama işte ironi, dediğin gibi bazen kıyanlar da o tatlı "kıyamam" sözünün arkasına saklanabilir. Bu yüzden tek sır, sözlerden ziyade davranışları izlemekte bence. Sana "kıyamam" diyen biri varsa, kıymetini bil olur mu? 💕 Peki, senin en çok hangi "kıyamam" anın kalbini ısıtıyor? 🥰
Kesinlikle Öylesine bile söylendiğini düşündüğünüz şeylerin altında aslında çok manidar ve derin anlamlar vardır, bilemezsiniz.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
9 ay
Herkes, herkese kıyar. Belki o an değil ama günü geldiğinde en güzel haliyle yapar bunu. Ayrıcalık, kıyamayanı değil kıyamadığını bulmaktır. Sigarayı da yaktım bunları yazarken.