Bana karşı duyguları yok ama iletişimi kesmiyoruz?

Arkadaşlar merhabalar benim ablamın vasıtasıyla tanıştığım birisi vardı kendisi ablamın eski emlakçısı olur 2021 senesinde tanışmıştık ama o günden bu yana hiç konuşmadık bana bu sene Şubat ayında mesaj atmıştı hergün konuşuyorduk flört ediyor gibiydik ikimiz farklı şehirlerde olunca ben görüşmeye gittim onunla gayet güzeldi kendimi çok güvende hissetmiştim sanki eşim gibiydi. Akşam eve geldim bana karşı mesafeli davranıyordu en sonunda sordum noldu diye düşüncelerini bana söyler misin dedim duygularım oluşmadı dedi bende hakkımı helal etmediğimi söyledim orada konuşmayı kestik ama birbirimizde numaralarımız var takipleşiyoruz benim her paylaşımımı beğeniyor deprem oldu onların orada iyi misin diye mesaj attım hemen cevap verdi yani arada bir durum atınca yanıt veriyor 4 gün önce doğum günümdü mesaj attı dün kandilimi kutladı ( özel mesaj attı toplu değil). Ama mesela bakıyorum bir kızla takipleşiyor sonra takipleşmeyi bırakıyor yüne bir kızla takipleşiyor takipleşmeyi bırakıyor ama bende böyle bir şey yapmadı. Sizce neden böyle yapıyor olabilir hem duyguları yok ama iletişimi de kesmiyoruz

Bana karşı duyguları yok ama iletişimi kesmiyoruz?
Cevapla