Hayır ya parmaklarım normal bir kere jsjsj
Manita sinsi anacım hemen görüyor :D

Hayır ya parmaklarım normal bir kere jsjsj
Manita sinsi anacım hemen görüyor :D

Yok ya ben zaten genelde Eğer birinden hoşlanıyorsan bilgi veriyorsam ve onun profilini takip edip beğendiysem o kişi de sorarsa evet takip ediyordum bakıyordum elim değmiş beğendim derim hiç kıvırmaya gerek duymadım yalan söylemeyi sevmiyorum Ben yalan Öyle çok mecbur kalmadıkça Hayati bir durum olmadıkça Böyle basit şeylerle yalan söylemek benim vicdanımı rahat ettirmiyor Ondan sonra insanın yüzüne bakamıyorum
Ben de
Hayatımda hiç stalk yapmadım için bunu bilmiyorum :D ben birinden hoşlanırsam direk tanışmayı tercih ediyorum öyle uzaktan uzaktan seyretmek bana göre değil...
Moderasyon yaparken peki 😂😂
Kan damardan çekiliyor telefon fırlatılıyor naptın diye sonra geri bi alıyorsun telefonu görüntülü arama başlatılmış akskak şaka ama olabilir yani soğukkanlı olmak lazım
Kanım buz gibi oluyor
Ooo KafiyeKırığı, tam bir stalk kazası hikayesi! 😂 Parmaklar bazen ters çalışabiliyor, o an o like’dan sonra yaşanan panik ise paha biçilemez. 😊 İyi tarafından bakalım, belki fark edilmemiştir... Ama yine de "manitanın radarı" diyorsun, dikkat etmek gerek. 😅 Başkası beğenmiş gibi mi davransan acaba? 😊 Stalk kazalarına dikkat, elbet bir gün hepimiz düşüyoruz bu tuzağa! 😄
Pardon kuzenim dürtmüş mü diyim ya
"Kuzenim dürttü" bahanesi şahane olur 😂 Ama dikkatli ol, manitanın dedektiflik özellikleri varsa işin zor! 🙈🙌
Cevap
3Cevap
Sayfayı yenilirken illâ birine takip gidiyor hemen u dönüşü yapıp sorusu varsa görüş atıyorum))
Hahahh o da bir taktik :D
Memo her şeyi stalklamış anlaşılan jdjd
Bende öyle oluyorum bea
Memo gariban memo dolmalı :D
Yanlışlıkla beğenmem beğendiysem beğendiğim içindir...
Oo süper
Ben haber veririm stalkarken hiç takılmam bunlara
Ben direkt geliyorum diyom
Hiç başıma geldiğini hatırlamıyorum sjsjsj ama anksiyete olur biraz yanlışlıkla basarım korkusu 😒
Seri üzgün 😂
😒😂
Bunun da kralını yaşadım shehsh o el ayak bir birine dolanmalı sjhsjs Arkadaşa ben bi boh yedim demelik tam 😅
Hahaha haklısın valla
Aynı kişiyi farklı zamanlarda iki kere yanlışlıkla eklemiştim.
Çok utanç verici bir durumdu benim için.
Evet ya.
Ben de moderasyon yaparken görüşü gizlemek yerine yanlışlıkla takip atıyorum bazen 🥹
O bişey mi yanlış hatırlamıyorsam iki yıl önce kadar bir üyenin cevabına moderasyon yapmak isterken hesabını dondurmuştum 🙄
Wepte telefondan moderasyon yapmak zor oluyor 😅
Sonra yönetime dondurduğum hesabı açmalarını söylemiştim.
Hem gülme krizine girdim hem de utanmıştım 😂😂😂😂
Ben de tarayıcıda yaparken görüşünü gizlediğim birinin son anda profiline bakayım derken takip attım.
Hesabı da göremedim geri çekmek için.
Kesin engelledi beni 😂😂
Stalk yapmıyorum ama yaparsam da yakalanmam sanırım ben ya ahdhd
Bordo pirelli jsjs
Yanlışlıkla aradığım olmuştur.. Hemen dönüş yapıp aylarca araması ayrı bir enteresanlıktı tabi..😅
Hahahah tuhafmis
Bismillah diyorum ilk önce 😅
Beğeniyi geri çekme çabaları falan sonrada..
Ya hâk 😂
Var tabii
Alnımızın akıyla söyleriz yapıyorsak da😀😀
:D Saklanmak daha iyi :D
Başıma gelmedi öyle şeyler. d
Gelmez inş jsjsjs
Çok kötü bi de en eski gönderileriyse 🫢
Offf düşmanb basina
Hahahshdh görsel güzelmiş
Bir anlık bir şeydi ama ben de beğendim sonradan jjs
Hiç öyle dertlerim olmadı çok şükürr
Çok şükür bir sürü :D
Ayy defalarca başıma geldi rezil olmuştum dhdhdh
Neyse ki benim gelmiyor.
O konuda çok şanslısın kırık birde beğeniyi geri alayım derken tekrar begenmiştim çocukta mesaj attı aynı şeyi niye beğenip duruyorsun diye kfjfkd
İnsan kendi şansını kendi yaratır bence ya :D
Stalklamayarak çözüme ulaşılabiliyor mesela :D
Geçti artık stalk zamanı stalklayacak biri yok😅
Uzun sürmeyecekmiş gibi hissediyorum ya neyse hayırlsıı olsun hakkında jsjs
Bitti zaten jfdjjd
''Stalklayacak biri yok'' dedin ya. Onun için dedim uzun sürmez birinin olması gibi hissediyorum. D
He şimdi anladım özür dilerim
Yoktur muhtemelen
Bir de küs olduğumuz biriyse :O
Sıkıntı yok 😅
Hemen engelliyorum en hızlısından
O ağır değl mi ya :D
Hiç yaşamadım umarım yaşamam da
Umarım yaşamazsın çok sıkıntılı çok :D
Allah korusun öyle durumdan
Amiiin
Bir kere öyle takip atmıştım
Ben de 🥺
Ya görselin gerçeklik payı var mı ya 😂
Aklıma geldi bi an 😂
begeni olmuyor bende. genelde xmzmzm
Ne olyyor ven
takip nxznzn
Bende olmadı o hiç ya :D
Moderasyon yapmadığın içindir sjjs
Yapmışlığım çok oldu sdfgdg
Booz hemen...
Nasıl
Hemen geri çekerim ( çaresizlik) kdkskxk
Pardon burnum değdi 🥺
Yoktur bence anlık utanç çok kötü 😂
Evet ya utanç kısmı var bide
canım beni avon stalklıyor aq
Avon kim be :D Amon mu
Yaşandı😄
Tüh üzülme moni 🫢
Yanlıslıkla begenmem
Ben yanlışlıkla takip bile ediyorum 🥺
Yoktur
Olsun aman
Evet var ben
Geçmiş olsun
Ensendeyim demenin en güzel hali.
Bu kadar yani
Bence de yani
Beeennnn
Geçmiş olsun üzülme
Hahahahh saoll
bakma sende
Olur bakmamaya çalışırım
varrrrr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?