4 senelik cok yakın arkadasım var, liseyi beraber okuduk, bu sene mezun olduk. 2023'ün başında bir iliskim olmaya basladi. 2024'te ciddileşmeye basladık. Sonra arkadaşımla tanıştırdım. Arkadaşım olması gerektiği gibi sevgilime soguk davrandı, sadece selam falan verdi. Neyse işte sevgilimle cok iyi gidiyorduk, bir gün kafedeydik. Sevgilim wc'ye gitti ve telefonunu masada bıraktı. instadan ona mesaj geldi, arkadasım mesaj atmıstı. Tam mesajına bakacakken sevgilimin geldiğini gordum, geri cekildim. Sevgilime sorguya cektim ve sonra bana dedi ki dogum gunumun yaklastıgı gerekcesiyle bana surpriz hazırladıklarını soyledi. Ben ise vicdan azabı cektim ve ozur diledim. Bir gece, 1 sularında, ''son sefer cok iyiydin, bir daha yapma şansımız olur muu?'' diye bir mesaj geldi, mesaj tahmin edebileceğiniz gibi arkadasımdandı. Sevgilimle kavga ettik ve arkadasımı aradım, yanlıs kisiye gonderdigini soyledi. Ve sakinleştik fakat 1 haftadır konusmuyoruz, ne yapmalıyım sizce aldatıyor mudur?
Güncellemeler
9 ay
ayrıldık
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer