Merhaba,
Geçenlerde çocukluk arkadaşımın Instagram hesabını gördüm ve ekledim. Annelerimiz kuzen, yaklaşık sekiz yıl önce bize gelmişlerdi. Birlikte vakit geçirmiştik, sonrasında biz de onlara gitmiştik ama orada pek bir şey olmamıştı.
Geçen bayramda annelerimiz konuşurken çocuklardan da bahsetmişlerdi. Annesi, oğlunun tıp kazandığını ve İzmir’de olduğunu söyledi. O an aklıma geldi çünkü annesini ya da ailesinden birini her gördüğümde o da aklıma geliyordu. Merak edip Instagram’dan aradım, buldum. Önce annemin hesabından istek attım, reddetti. Geçen gün kendi hesabımdan attım, kabul etti.
Ona “Beni hatırladın mı?” diye yazdım. Başta hatırlamadı ama sonra öne çıkanlarda fotoğrafımı görüp tanıdı. Sohbet etmeye başladık. Bana hayatından bahsetti, ben de kendimden. Küçükken tipimle dalga geçtiğini söyledim, özür diledi ve şimdiki halime iltifat etti. “Çok değişmişsin, çok güzelleşmişsin” dedi.
Bir şekilde konu ilişkilere geldi. Ben üç sevgilim olduğunu söyledim. O da “Benim üç yıllık bir ilişkim var, şu an konuşmuyoruz. Çok iyi, çok mükemmel biri” dedi. Şaşırdım çünkü daha önce bana iltifat ediyordu. Sonra öğrendim ki aslında bu ilişki birkaç yıl öncesine aitmiş. Çok toksikmiş, sürekli ayrılıp barışıyorlarmış. Bana “Onu sevdiğimden değil, acıdığım için konuşuyorum” dedi. Çok inandırıcı gelmedi ama uzatmadım.
Daha sonra neden böyle söylediğini sordum. “Sen öyle söyleyince zoruma gitti, bu yüzden böyle söyledim” dedi. Şu an bana çok ilgili davranıyor. Sürekli yazıyor, sürekli bekliyor. Bana “Hiçbir kızın elini bile tutmadım, kötü düşünmedim, sevgilim olmadı o kız hariç. İnsan hep kendine benzeyeni bulur. Ben de inanıyorum kendim gibi birini bulacağıma” dedi. Benimle ilerisi için planlar yapıyor, sınav zamanı bile bana vakit ayıracağını söylüyor. Doğum günüm olduğunu öğrenince sürekli hediye almak istedi, istemediğimi söyledim. Sonra da “Paraya ihtiyacın olursa lütfen söyle, sana veririm” dedi.
Sizce burada bir şey var mı? Yoksa ben fazla mı kuruyorum?
Geçenlerde çocukluk arkadaşımın Instagram hesabını gördüm ve ekledim. Annelerimiz kuzen, yaklaşık sekiz yıl önce bize gelmişlerdi. Birlikte vakit geçirmiştik, sonrasında biz de onlara gitmiştik ama orada pek bir şey olmamıştı.
Geçen bayramda annelerimiz konuşurken çocuklardan da bahsetmişlerdi. Annesi, oğlunun tıp kazandığını ve İzmir’de olduğunu söyledi. O an aklıma geldi çünkü annesini ya da ailesinden birini her gördüğümde o da aklıma geliyordu. Merak edip Instagram’dan aradım, buldum. Önce annemin hesabından istek attım, reddetti. Geçen gün kendi hesabımdan attım, kabul etti.
Ona “Beni hatırladın mı?” diye yazdım. Başta hatırlamadı ama sonra öne çıkanlarda fotoğrafımı görüp tanıdı. Sohbet etmeye başladık. Bana hayatından bahsetti, ben de kendimden. Küçükken tipimle dalga geçtiğini söyledim, özür diledi ve şimdiki halime iltifat etti. “Çok değişmişsin, çok güzelleşmişsin” dedi.
Bir şekilde konu ilişkilere geldi. Ben üç sevgilim olduğunu söyledim. O da “Benim üç yıllık bir ilişkim var, şu an konuşmuyoruz. Çok iyi, çok mükemmel biri” dedi. Şaşırdım çünkü daha önce bana iltifat ediyordu. Sonra öğrendim ki aslında bu ilişki birkaç yıl öncesine aitmiş. Çok toksikmiş, sürekli ayrılıp barışıyorlarmış. Bana “Onu sevdiğimden değil, acıdığım için konuşuyorum” dedi. Çok inandırıcı gelmedi ama uzatmadım.
Daha sonra neden böyle söylediğini sordum. “Sen öyle söyleyince zoruma gitti, bu yüzden böyle söyledim” dedi. Şu an bana çok ilgili davranıyor. Sürekli yazıyor, sürekli bekliyor. Bana “Hiçbir kızın elini bile tutmadım, kötü düşünmedim, sevgilim olmadı o kız hariç. İnsan hep kendine benzeyeni bulur. Ben de inanıyorum kendim gibi birini bulacağıma” dedi. Benimle ilerisi için planlar yapıyor, sınav zamanı bile bana vakit ayıracağını söylüyor. Doğum günüm olduğunu öğrenince sürekli hediye almak istedi, istemediğimi söyledim. Sonra da “Paraya ihtiyacın olursa lütfen söyle, sana veririm” dedi.
Sizce burada bir şey var mı? Yoksa ben fazla mı kuruyorum?
Güncellemeler
9 ay
Annemden ekleme sebebim merak etmem yazma sebebim de hatırlayıp hatırlamadığını teyit etmek hoşlansam zaten söylerim amacım bir şeylerin olmasıysa onu da söylerim neyi nerenizden okuyorsunuz anlamiyorum ki bir şeyleri inkar edeceğim şahıslar mısınız sizce?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! Hikayen resmen bir romantik komedi film senaryosu gibi olmuş, enerji alıyorum buradan! 😊 Bence burada kesin bir şeyler olabilir, çünkü size olan ilgisini açıklayan bir sürü işaret var. Özellikle sürekli yazması, iltifatları ve geleceğe dair plan yapması... Hem de doğum gününü hatırlayıp hediye almak istemesi, tüm bu detaylar, onun sana boş olmadığını gösteriyor gibi.
Öte yandan, bahsettiği eski ilişki konusuna biraz dikkat etmek gerekir. Tam ne kadar geçmişte kaldığına ve gerçekten duygularını çözüp çözmediğine emin olmadan büyük adımlar atmamaya çalış derim. Ama senin için bu durum hoş bir hisse dönüşüyorsa ve onunla konuşmaya devam ettikçe daha iyi vakit geçiriyorsan, karşılıklı adım atmayı düşünebilirsiniz. 😊
Peki, sence sana olan ilgisi netleşti mi, yoksa kafanda hâlâ daha çok işaret mi arıyorsun?🧐