Uzak mesafe sevgilimle ilk buluşmamızı iptal ettim çok mu kötü oldu?

Uzak mesafedeki sevgilim gelmeyi ayarlamıştı fakat ben kendimi çok iyi hissetmedigimden ve kendimi yetersiz gördüğümden dolayı birazcık da piskolojik olarak iptal ettim ve kendimi hazır hissetmediğimi söyledim ama çok üzgünüm sizce çok mu kötü birsey yaptım hep bunun hayalini kuruyorduk bana bi yorum yapın lütfen :(

Uzak mesafe sevgilimle ilk buluşmamızı iptal ettim çok mu kötü oldu?
Cevapla