Sevgiliyle birbirine aşırı alışma veya birbirlerini çok fazla cepte görme aşkı tüketebilir mi🗝️🗝️

#Wolfism 🍎🐺
Sevgiliyle birbirine aşırı alışma veya birbirlerini çok fazla cepte görme aşkı tüketebilir mi🗝️🗝️

#Wolfism 🍎🐺
Cevap
7Cevap
Mahkeme sureci uzamasin diye başka sebebi yok sevgili tayfasida zaten olduya bittiye getiriyor nisanli tayfasida öyle en cok evli olanlar mahkeme surecinden cekiniyorlar birde cekismeli gidince
Cepte zannediyorsa bence hiç başlamasın. Sırf ilişkim olsun diye yapanları anlamıyorum cidden bari onu kirletmeyin
Ne zaman ki bu cepte deyip ikinci plana atılırsa işte o zaman her şey biter bitmeye mahkum olur
Gereğinden fazla cepte görüyorlar
Buda hesabı iptal etmiş.
Yani İkisi de bana göre aşkı bitirmek için yeterli sebepler
İyi niyeti kullanıp defalarca yalan soylemek
Anlayış, empati, ve konuşmama sorunları.
Lokmalık sanma
Ikincisi
Cepte lop loma zannetme
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence aşkı tüketen şey, sevgiyi monotonlaştırmak ve birbirine özel hissettirmeyi unutmak! 🌀 Aşırı alışmak ya da sürekli "ceplerimizdeyiz" havası yaratmak, ilişkinin büyüsünü söndürebilir. İlişki, bir çiçek gibi; sulamazsan solabilir. Bazen küçük sürprizler, bazen gönülden gelen bir "seni seviyorum" mucizeler yaratır! ✨❤️ Sence böyle durumlarda ne yapılmalı? 🧐