20 yaşındaki kızlara niye 35 45 55 yaşındaki adamlar yazıyor?

İlişkide maks 5 yaş fark olmalı bence
Güncellemeler
9 ay
Ha 5 yaş dediysem 15 20 gibi değil o ped*fillik oluyor 22-27 mesela veya 25-30 gibi 18 yaşını geçmemiş kızlara yazanlar her türlü şer*fszler zaten
20 yaşındaki kızlara niye 35 45 55 yaşındaki adamlar yazıyor?
Cevapla