Sevgilinizi full erkeklerin olduğu bir ortamın içine koyar mısınız?

2 aydır sevgiliyiz ve beni dün ilk defa arkadaşlarının olduğu bir ortama çağırdı ben de gittim. Kafeydi ama bildiğiniz kahve ortamıydı her yaştan erkek vardı ve okey oynuyodular. Sadece dörtlü bi masada iki kız erkek arkadaşlarıyla okey oynuyodu. Ve ben girdiğimde erkeklerin hepsi dönüp baktı çok utandım. Neyse sonra sevgilimin olduğu masaya gittim 6 erkektiler ve okey oynuyodular. Ben de yanlarında oturdum öylece izledim onları. Ama kendimi inanılmaz kötü hissettim. Yani bizim kültürde ister bacın ister sevgilin ister de normal bi kız arkadaşın olsun böyle erkeklerin olduğu bi ortama koymazsin. Anladım ki bu bana hiç değer vermiyor. Ya da ben mi abartıyorum? Sizlerin yorumunu merak ediyorum

Güncellemeler
9 ay
Tabiiki kızların da yorumlarını merak ediyorum ve istiyorum ama başlıktaki soruyu erkeklere sordum aslında kız arkadaşınızı böyle bir ortama koyar mısınız diye?
Sevgilinizi full erkeklerin olduğu bir ortamın içine koyar mısınız?
Cevapla