Onu niye özlüyorum ya? sevgiyok bişey yok ama ona sanki ihtiyacım var gibi?

Bu arkadaş platonik olduğhm açılıp redyediğim biriydi 1-1.5 ay tanıştık o kadar

Ama ondan sonra hatalar yaptım bide ona aşıktımniye bnasıl bilmiyorum ama yoğundu aşkım sevgim

Keşke onu sevdiğim gibi kendimi de sevdirsem biri beni öyle sevse , bu hahattan tüm sıkıntılarımdan herşeyden kurtulsam

Onu niye özlüyorum ya? sevgiyok bişey yok ama ona sanki ihtiyacım var gibi?
Cevapla