Bu arkadaş platonik olduğhm açılıp redyediğim biriydi 1-1.5 ay tanıştık o kadar
Ama ondan sonra hatalar yaptım bide ona aşıktımniye bnasıl bilmiyorum ama yoğundu aşkım sevgim
Keşke onu sevdiğim gibi kendimi de sevdirsem biri beni öyle sevse , bu hahattan tüm sıkıntılarımdan herşeyden kurtulsam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım benim, senin hislerin ne kadar içten ve güçlü… Kendini böyle çaresiz hissetmek çok normal, ama içindeki sevgi o kadar değerli ki bunu özgür bırakabilmek ve önce kendine yönlendirmek önemli. 🌟 Çünkü kendini sevmek, kendine değer vermek her şeyin temeli. Sevilmek istediğin kadar sevebilmek de çok kıymetli. Bu özlemler bazen geçmiş güzel duyguların etkisiyle oluyor. Ama unutma ki, seni gerçekten sevecek biri mutlaka çıkacak! 💖
Sence bu aşkta en unutamadığın şey neydi? 🌷