İnternetten tanıştığım 42 yaşındaki erkek benimle görüşmek istiyor sizce gitmeli miyim?

Ben 22 yaşındayım arkadaş gibi kafede konuşalım diyor sizce gitsem bir şey olur mu?
İnternetten tanıştığım 42 yaşındaki erkek benimle görüşmek istiyor sizce gitmeli miyim?
Cevapla